Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1980
Hei!

Skulle til å trekke bong nå og det gikk helt til sheis, siden jeg er forkjøla og hoster stadig.

Så spørsmålet mitt er hva slaks andre måter fins det?
kan ikke lage hasj brownies siden jeg har ikke brownies, men finnes det noe lettere?

Er grønt det er snakk om btw.
Skakkao skal fungere fint. Eventuelt "mekk" det ned i en yoghurt. Fettholdig blanding er stikkordet.-
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av pidget Vis innlegg
Skakkao skal fungere fint. Eventuelt "mekk" det ned i en yoghurt. Fettholdig blanding er stikkordet.-
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg finner youghurt hjemme så kan jeg bare ta weeden i den i små biter og spise det?
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Så hvis jeg finner youghurt hjemme så kan jeg bare ta weeden i den i små biter og spise det?
Vis hele sitatet...
Personlig ikke testet yoghurtvarianten, men tror de varmet og smuldret. Ville ikke brent den, men varmet Lykke til

edit: kommer sikkert noen med mer erfaring i tråden, eventuelt så regner jeg med at søkfunksjonen er oppe fremdeles. Bare ha litt tålmodighet og søk i mellomtiden.-
Sist endret av pidget; 22. desember 2010 kl. 21:37.
Lag te istedet! det er garantert at det funker, og det kan jeg bekrefte av erfaring. pass på å ikke lage den for seint

Ta litt smør i en panne og varm weeden/hasjen så du får fordelt det i så små deler som mulig. etter det så rører du til du ser så lite til planten som mulig. ta smøret og legg det i *insert teen din*-te som er ferdig laget.
whoopwhoop og du har ganja-te

drikk dette, så venter du et par timer, så er du skækk som et nepebarn.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av surf's up Vis innlegg
Lag te istedet! det er garantert at det funker, og det kan jeg bekrefte av erfaring. pass på å ikke lage den for seint

Ta litt smør i en panne og varm weeden/hasjen så du får fordelt det i så små deler som mulig. etter det så rører du til du ser så lite til planten som mulig. ta smøret og legg det i *insert teen din*-te som er ferdig laget.
whoopwhoop og du har ganja-te

drikk dette, så venter du et par timer, så er du skækk som et nepebarn.
Vis hele sitatet...
Ok takk, skal prøve senere hvis ikke det her funka, tok margarin i en kopp melk og hakka weed og la det oppi koppen og inn i microen på 5 - 10 min.
du kan lage brownies med grønt. bare finhakk det og bland det i det flytende smøret. kan lagres over lengre tid i kjøleskapet. bare prøv å ikke ta feil smør når du skal ha deg brødskiver etc. : )
Du burde smelte smør, for og så tilsette hasjen din. THC'en er fettløselig, og vil da løse seg opp i dette. Etter min erfaring så vil dette gi best effekt når man har tenkt til og ta cannabis oralt.

Du kan da velge om du vil lage kakao med smør-hasj røren din, bare husk at du ikke må bruke pose kakao og kokt vann! Da sitter du med kopp kakao med hasj gugge som flyter på toppen

Sitat av Xerv Vis innlegg
Du burde smelte smør, for og så tilsette hasjen din. THC'en er fettløselig, og vil da løse seg opp i dette. Etter min erfaring så vil dette gi best effekt når man har tenkt til og ta cannabis oralt.

Du kan da velge om du vil lage kakao med smør-hasj røren din, bare husk at du ikke må bruke pose kakao og kokt vann! Da sitter du med kopp kakao med hasj gugge som flyter på toppen
Vis hele sitatet...
Mente weeden, bare at du hakker det i små biter! husk at THC fordamper rundt 150 - 200 grader celcius.

Joint er da også en mulighet, med tanke på at det ikke blir like irriterende for lungene en bong.

Edit: Mente weeden, bare at du hakker det i små biter! husk at THC fordamper rundt 150 - 200 grader celcius.

Joint er da også en mulighet, med tanke på at det ikke blir like irriterende for lungene en bong.
Xerv, virker som om du har fått i deg litt vel mye småkaker i det siste. sjekk posten over.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Hvor langt tid tar det ca? drakk varm melk med margarin og weed smeltet
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Hvor langt tid tar det ca? drakk varm melk med margarin og weed smeltet
Vis hele sitatet...

æsj... haha det tar ikke lang tid. du kan kjøpe en sånn "bland inn smør og melk/vann" pakke på butikken. bare husk lav varme. la den heller stå litt lenger enn anvist på 130~ grader eller noe.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av psilonaut Vis innlegg
æsj... haha det tar ikke lang tid. du kan kjøpe en sånn "bland inn smør og melk/vann" pakke på butikken. bare husk lav varme. la den heller stå litt lenger enn anvist på 130~ grader eller noe.
Vis hele sitatet...
ok, men hvor langt tid tar det før man får effekt?
det varierer... like raskt som hasjbrownies.
"Øko-Terrorist"
Kan fint ta 60 - 90 min før du begynner å merke noe.
alt fra 45 min opp til et par timer

edit: for sen..
Sist endret av Buddah Luddah; 22. desember 2010 kl. 23:55.
Hehe, Skulle sitere meg selv så det ble litt surr på det inlegget.. Men det ble surr med god hensikt!
Er jo bare å spise tjallen det.. Trenger ikke være blandet med noe for å få funk!
hvordan funket teen?
om du har ritz eller småkjeks (kan jo bruke andre ting også polarbrød etc) så mekker du opp ca 0,3-4 på hver kjeks, smelter litt smør over og slenger ost og annet snadder du vil ha oppå, stekes på 160 grader i ovnen til osten er smeltet dine egne små weed pizzaer!

Så kan du jo shotte et glass med sterk sprit og se om det skjer fortere da :P
Sist endret av enerlighter; 26. desember 2010 kl. 14:23.
hv0rdan gikk det :P?