Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4633
Har begrenset antall med Zolpidem, lurte på hvor mange man må ta for og oppnå en rus. Holder det med å bare ta ta 1 - 2 eller må jeg ta flere? Oppnår man en sterkere rus hvis man blander dette med alkohol? Er dette noe man vil slite med og holde seg våken med, selv om man har fått godt med søvn?
Sist endret av Xerv; 6. desember 2010 kl. 12:15.
Sitat av Xerv Vis innlegg
Har begrenset antall med Zolpidem, lurte på hvor mange man må ta for og oppnå en rus. Holder det med å bare ta ta 1 - 2 eller må jeg ta flere? Oppnår man en sterkere rus hvis man blander dette med alkohol? Er dette noe man vil slite med og holde seg våken med, selv om man har fått godt med søvn?
Vis hele sitatet...
jeg blir hvertfall like fjong hver gang av 2, 7.5mg zopicloner!
får god eufori,det er jo nesten samme stoff..
Jeg sliter ikke i det heletatt for å holde meg våken med dette medikament
alt sånt forsterkes vell av alkohol mn det er vell aldri å anbefale å leke med det uans!
Sist endret av murmade; 6. desember 2010 kl. 12:58.
Du vil få en sterkere rus om du blander med alkohol, ja. Men vær forsiktig om du har tenkt til å blande zolpidem og alkohol.

Ang. hvor mange du må ta så vil jeg tro det er forskjellig fra person til person, selv trenger jeg ikke mer enn fire stk. 5mg tabletter, men jeg synes ikke at Zolpidem er noe særlig å ruse seg på uansett.
Jeg prøvde 8 stk en gang. Det var ikke å anbefale. Klarte ikke å stå på bena når jeg var oppe om natta. Skikkelig ekkelt. Jeg skal aldrig mer prøve å ruse meg på disse pillene.
Test ut!
Ikke vær for tøff...(tenker på ubehagelige opplevelser)

Enkelte har stor effekt av 1stk, mens andre må ha 10stk...
I stor dose kan zolpidem være et annerledes men morsomt psykedelika. Det gjelder og ikke tøye grensen, men heller ikke stopp langt fra grensen. Du må få det til perfekt med doseringen, ellers glemmer du alt og våkner mange timer senere eller bare blir sånn "ja vel?". Alkohol er ikke nødvendig, og ikke ålreit.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Jeg prøvde 8 stk en gang. Det var ikke å anbefale. Klarte ikke å stå på bena når jeg var oppe om natta. Skikkelig ekkelt. Jeg skal aldrig mer prøve å ruse meg på disse pillene.
Vis hele sitatet...
hehe

det er greit å gå frem litt forsiktig kanskje?

så slipper du ubehagelige opplevelser og kan fortsette å ha glede av dem!
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Okei, får prøve 2 uten alkohol

Er det slikt at man kan få blackout på det, og så ha gjort noe dumt i blackout perioden, før man da våkner til noen timer seiner og ikke husker noe?
Sitat av Xerv Vis innlegg
Okei, får prøve 2 uten alkohol

Er det slikt at man kan få blackout på det, og så ha gjort noe dumt i blackout perioden, før man da våkner til noen timer seiner og ikke husker noe?
Vis hele sitatet...
Nå snakker jeg for imovane hvertfall,det er jo ganske likt stoff sies det!slår inn etter en halvtime tre kvart på meg
Men det skal faktisk ikke mer til en 2 før jeg begynner å si ting jeg vanligvis ikke ville sagt grunnet humør oppgangen og atferdsendringen,også husker du gjerne litt dårligere dagen etter hva du sa,presis som alkoholen gjør med folk!

Jeg har prøvd mye rart og det er ikke mye som får meg til å vippe av pinnen,men imovane er faktisk en av de få legemidler jeg blir pussa av!

skal ikke undervurdere det stoffet der!

Blir sikkert klassifiser som A snart,bare vent!

så du trenger egentlig ikke alkohol når man har imovane

mye lettere a gitt,sunnere au

min erfaring er at apelsinjuice gjør medikamentene langt mer virkningsfulle!
Sist endret av murmade; 7. desember 2010 kl. 18:35.
Er jo ikke alle som opplever samme effekt av zolpidem som andre, jeg får ganske merkelig hallusinasjoner, å kan si jeg er ganske ute, snakker med folk som ikke er der, føler altid jeg har folk rundt meg, kan være artig en gang i blandt da
Men han ene kompisen min trykka i seg 15 stykker uten å bli annet enn grisetrøtt, å det ndte med han sovna. Har spist disse mange ganger før, å jeg får altid samme effekt hvis jeg spiser5-6++

Nå har jeg akkurat fått meg 30 til, så det blir kos i kveld


p.s. Man trenger absolutt ikke alkohol til disse, men tar meg seg noen få øl ved siden av så gjør det ikke formen noe værre, etter min egen erfaring.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Testet dette ut, og begynnte å hallusinere (så mønsteret på do-matta og dusjforhenget bevege sæ, smileya på facebook levde i sin egen værden, og ting pustet mens døra forsvant lenger ut i gangen.)
En annen merkbar effekt var at man ikke var så flink til og gå, som om man har intatt STORE mengder alkohol, og husker ikke spesiellt mye heller fra den dagen.

Tokk 20mg, men når de slo inn så mistet jeg mine evner til og tenke riktig, og tokk dermed 15mg til + 4 paralgin forte!
Ble ganske fort trøtt, men alikevell så var jeg bestemt for og dra på besøk til ei jente som jeg har møtt 1 gang i livet mitt! Gjorde ett "godt" intrykk og sovnet hos henne..

Min konklusjon er at dette ikke er noe å ruse seg på!
Sist endret av Xerv; 14. desember 2010 kl. 17:38.
Sitat av selvmord Vis innlegg
Er jo ikke alle som opplever samme effekt av zolpidem som andre, jeg får ganske merkelig hallusinasjoner, å kan si jeg er ganske ute, snakker med folk som ikke er der, føler altid jeg har folk rundt meg, kan være artig en gang i blandt da .
Vis hele sitatet...
hahahah snakker med folk som ikke er der sounds good!

min erfaring er hvertfall at godfølelsen av dette stoffet ikke kan nytes før du hasr brukt det en stund,så kroppen venner seg til å ikke bli trøtt av det lenger,det er da mye du kan bruke dette til mye annet!jeg sovna også bare i starten!

(zopiclone7.5)jeg fikk ikke eurfori/fullhetsfølelsen før ett halvt år etter bruk eller noe når kroppen vendte seg av med søvndyssende effekten,klart jeg kan vell sovne litt bedre med det men det er helt knall på dagtid,blir ikke trøtt what so ever,to-tre sånne 7.5mgz slår bedre enn noe annet benzo spør du meg!!!den kjente møkkasmaken i munn folk får forsvinner mer og mer med tiden også,så dette er som god vin,blir bare bedre med tiden!
og heldigvis enda lett å få av legen,sålenge det varer

og jeg blir ikke imun mot det heller,samme dose virker like bra hver dag!!fantastico!!

jeg har også lært meg å styre unna all netthandel og buizz når jeg har dette innenbords,blir litt i overkant av hva man vanligvis ville gjort,akkuratt som du er god og brisen og sier for mye ja..så man lærer å styre unna visse situasjoner!!kjedelig å angre dagen etter
Sist endret av murmade; 14. desember 2010 kl. 21:43.
Nå for tiden kan jeg ta sånn type 6 x 10 mg uten å merke en dritt.

Men har opplevd psykidelisk effekt av dem etter kun 20 mg, men d var etter nattevakt og jeg var helt overtrøtt og mongo fra før. Men alt fløyt i lufta og hadde rare farger, tastaturet svevde...