Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  252 37720
Brukes vel for å understreke hvor godt det er. "Dritt" er et sterkt ord, så når du da plasserer "godt" bak det blir ordet "godt" forsterket!


(Jeg har ingen peiling og bare synser.. men virka logisk når jeg skrev det :P)

Oxymoron

"Oxymoron er en språkfigur innenfor retorikk som kombinerer to kontraster. Når to motstående ideér settes sammen, sjokkerer de ved sin nærhet til hverandre, nærmest paradoksalt og selvmotsigende."
Sist endret av Morgul; 5. november 2009 kl. 17:06.
Det er egentlig ikke selve ordet jeg irriterer meg over, men bruken av det.

Enda der det skal stå ennå.

Eksempel:
"Jeg har enda ikke vært i butikken."

Ganske enkelt fordi det heter ennå! Omtrent 99% av de på skolen min, både sier og skriver enda, der det skal stå ennå. Det de ikke har skjønt er at enda er et gradsadverb(eks: enda større) og ennå er et tidsadverb(eks: har du ennå ikke støvsuget?)

Ordet ennå er vel egentlig på vei ut av det norske språket, både fordi det nå har blitt akseptert å skrive det, men også fordi man kan bytte ut ennå med fremdeles i mange tilfeller. Men at det nå er lov synes jeg er en dårlig grunn til å skulle gjøre det, på samme måte som hvor dumt det ser ut å skrive "viss jeg skal på skolen".
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ass, ikke som i rumpe. La meg bruke det i en setning: "Betydning på ordet? Jeg har ikke peiling ass.".

Jeg kan ikke se meninga meg ordet, hvis det i det heletatt er et ord?
Vis hele sitatet...
Altså. "Jeg vet ikke jeg altså.." Vet derimot ikke om det er noe mer gramatisk korrekt å skrive det slik.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ass, ikke som i rumpe. La meg bruke det i en setning: "Betydning på ordet? Jeg har ikke peiling ass.".

Jeg kan ikke se meninga meg ordet, hvis det i det heletatt er et ord?
Vis hele sitatet...
Det er da strengt tatt ikke et ord, men heller en forkortelse av et ord? Jeg kan f.eks brøle ut (la meg finne på noe først). Jeg kan brøle ut "DRALILGISTO!" og fortelle alle og enhver at det betyr det samme som at jeg er utørst (for å bruke et eksempel fra tråden), men det gjør det ikke til et ord for det? Jeg mener, ord er alle de forskjellige bokstavene som er satt sammen i ordboken.
Denne tråden har jo blitt overlesset med ord og uttrykk som er tatt fra sosiolekter, dialekter, slang og tull. Ikke helt slik jeg håpet den skulle bli.

Mener ikke å være festbrems her, men poenget mitt var å få folk til å kartlegge ord som er ubrukelige/uforståelige og begrunne hvorfor. Til nå er de fleste innleggene klaging på rare ting fjorten år gamle gangstere og snobber sier når foreldrene ikke er til stede.

Men likevel noen lysglimt innimellom som jeg skal lese godt igjennom og tenke godt over!
Sist endret av httpwhat; 5. november 2009 kl. 17:46.
httpwhat:
Du innledet denne tråden med og spørre etter Dumme/dårlige ord og uttrykk. Som man sår, høster man.

En kreativ metafore : GREIE. Hent den greia ?? Det er en stor greie ?. Se den greia ?. Jeg klarer ikke og definere en greie.
Mulig dette er et mangel på ord forråd, men jeg hører dette i alle aldre.
En greie er jo det samme som en ting.
"Se på den tingen der", betyr at jeg selv ikke vet hva det er. Bare at det er noe, something =)
Sitat av exocytose Vis innlegg
Det er egentlig ikke selve ordet jeg irriterer meg over, men bruken av det.

Enda der det skal stå ennå.

Eksempel:
"Jeg har enda ikke vært i butikken."

Ganske enkelt fordi det heter ennå! Omtrent 99% av de på skolen min, både sier og skriver enda, der det skal stå ennå. Det de ikke har skjønt er at enda er et gradsadverb(eks: enda større) og ennå er et tidsadverb(eks: har du ennå ikke støvsuget?)

Ordet ennå er vel egentlig på vei ut av det norske språket, både fordi det nå har blitt akseptert å skrive det, men også fordi man kan bytte ut ennå med fremdeles i mange tilfeller. Men at det nå er lov synes jeg er en dårlig grunn til å skulle gjøre det, på samme måte som hvor dumt det ser ut å skrive "viss jeg skal på skolen".
Vis hele sitatet...
I følge bokmålsordboken er det helt korrekt å bruke enda i stedet for ennå.
Sitat av httpwhat Vis innlegg
Denne tråden har jo blitt overlesset med ord og uttrykk som er tatt fra sosiolekter, dialekter, slang og tull. Ikke helt slik jeg håpet den skulle bli.

Mener ikke å være festbrems her, men poenget mitt var å få folk til å kartlegge ord som er ubrukelige/uforståelige og begrunne hvorfor. Til nå er de fleste innleggene klaging på rare ting fjorten år gamle gangstere og snobber sier når foreldrene ikke er til stede.

Men likevel noen lysglimt innimellom som jeg skal lese godt igjennom og tenke godt over!
Vis hele sitatet...

Saken er vel den att de fleste ordene er helt grei og vi har gjerne brukt for dem også. PROBLEMET er att folk missbruker ord og bruker ord feil.

Forresten, ordet liksom og også (åsså sa han ene hei, åsså sa hun andre hei) er helt greit i seg selv, og kan brukes, men de blir EKSTREMT missbrukt av fjortisser f.eks. Derfor synes jeg det er feil å fjerne de, men jeg hadde ikke begynt å grine viss staten hadde brukt penger på reklame "mot missbruk av liksom og "åsså"! "
Sitat av bobbo Vis innlegg
I følge bokmålsordboken er det helt korrekt å bruke enda i stedet for ennå.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg sa jo at det var lov.

Men det er tåpelig å skulle bruke et egentlig feilaktig ord bare på grunn av andres manglende evne til å skrive riktig..
Sitat av exocytose Vis innlegg
Ja, jeg sa jo at det var lov.

Men det er tåpelig å skulle bruke et egentlig feilaktig ord bare på grunn av andres manglende evne til å skrive riktig..
Vis hele sitatet...
Ah, da leste jeg litt for fort. Er egentlig ganske enig, spesielt når det gjelder hvis. Det tillattes stadig mer og mer, og det synes jeg egentlig er litt synd. Nye ord inn i språket er en ting, men at vi skal tillatte hva som helst bare fordi folk flest gjør feil? Nynorsken er det enda værre stillt med, der tillattes jo snart hva som helst.

Jeg har forøvrig et par ord på den listen der ja, og på toppen troner massiv. Jeg kunne godt tenkt meg at del 2 faller helt bort.
II massi'v a1 (fr massif, av I masse)
1
av det samme stoffet tvers igjennom; kompakt, tett armringer av m-t gull / en m- dør
2
kraftig, tung, bastant; storstilt en m- skikkelse / få m- oppslutning, motstand / m- påvirkning / m- kritikk / et m-t angrep
Vis hele sitatet...
Irriterer meg også over personer som ikke kan forskjell på orddeling og særskriving.
Når jeg hører noen snakke om en vinn-vinn-situasjon blir jeg ganske svett.

Man kan dessuten alltid være sikker på at personen som snakker så fordelaktig om denne vinn-vinn-situasjonen for deg, er den som har mye å vinne — og at du er den som har lite/ingenting å vinne.
Sitat av lygra Vis innlegg
httpwhat:
Du innledet denne tråden med og spørre etter Dumme/dårlige ord og uttrykk. Som man sår, høster man.
Vis hele sitatet...
Det var overskriften min, ja. Men hvis du leser hele trådstarten ser du sikkert hva jeg prøvde å få fram. Så nei, jeg spurte ikke etter dum slang som irriterer folk. Men kunne sikkert gjort dette tydeligere.

Du skal ha for å bruke et veldig fint uttrykk likevel: Som man sår, høster man.
Jeg kom nettopp over det teiteste ordet vi har i ordboka: duppeditt.
Dette er såklart en oversettelse av engelsk 'gadget', og personlig synes jeg vi heller skulle brukt gadget enn å lage et så teit og corny ord som 'duppeditt'. Det funker jo, som jeg nettopp viste, med ord som 'corny', så hvorfor ikke også med ordet 'gadget'?
Mitt utrykk/ord som jeg irriterer meg over bruken av:
"Kvantesprang"

Bruk:
"Den nye teknologien er et kvantesprang fra den gamle."

Kvantesprang blir brukt som er stor overgang, mens den faktisk er en av de minste. Helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvordan "kvantesprang" kan ha fått den betydningen som det tydligvis har i dag.
Igjen et slags Oxymoron. Ligger vel i samme gata som dritbra, megaliten osv ? Men er forsovidt enig - er en rar måte å bruke språket på
Sitat av cazber Vis innlegg
Mitt utrykk/ord som jeg irriterer meg over bruken av:
"Kvantesprang"

Bruk:
"Den nye teknologien er et kvantesprang fra den gamle."

Kvantesprang blir brukt som er stor overgang, mens den faktisk er en av de minste. Helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvordan "kvantesprang" kan ha fått den betydningen som det tydligvis har i dag.
Vis hele sitatet...
På grunn av ordet "kvantesprang"s beslektskap med kvantefysikken, tror veldig mange feilaktig at der er galt å bruke ordet kvantesprang i dagligtalen. I tillegg er det mange som tror at et kvant er noe veldig lite, da kvantemekanikken er fysikken til elementærpartiklene som også er små. I virkeligheten betyr ordet kvant kun "mengde" og ikke at det er noe stort eller lite. F.eks. får man ofte "kvantumsrabatt" om man kjøper en "mengde" av noe i motsetning til et eksemplar

Kilde

Det er hastigheten som er unik
Sitat av Sio Vis innlegg
Feil kontekst.
Besegle et dokument og en skjebne er to forskjellige ting.
Derfor jeg la til et eksempel hvor det ble brukt. Jeg er ikke alene om dette, norsk språkråd er på saken.
Vis hele sitatet...
Det å fjerne et ord fordi vi har en substitutt i ett av tilfellene blir vel litt drøyt med tanke på alle de andre bruksområdene til dette ordet. Men jeg regner nå med at det nok var snakk om en betydning av ordet, og ikke ordet som helhet.
Ord som: Kjempeliten og dritkule - går meg bare på nærvene.

Hvordan kan noe som er liten, forbindes med en kjempe i det hele tatt? hva fikk dem som "lagde" ordet, til å tenke på dette?

Og, når noe er dritkult. Er det da like kult som drit...? noe som bare slår imot det man egentlig mener med ordet:P
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
[quote=Jazzin;1541607]
Sitat av ass-beer Vis innlegg

Haha, det går greit vet du, tar meg ikke nær av det

Men har du sett Morten Ramm sin video om Tønsberg da? Super-cool

aaanyways, jeg er Bonden, Bærum er opprinnelig bondeland. Du er bygutten her!
Vis hele sitatet...
NÅ er vi OT NÅ!

MEN...

Har jo sett den ja

Bor da noen mil uttafor T-town, men for at freakerene skal få en formening om hvor i norge man befinner seg så tar man nermeste by. Så gårdsdrift kan jeg
Sitat av noaide Vis innlegg
Når jeg hører noen snakke om en vinn-vinn-situasjon blir jeg ganske svett.

Man kan dessuten alltid være sikker på at personen som snakker så fordelaktig om denne vinn-vinn-situasjonen for deg, er den som har mye å vinne — og at du er den som har lite/ingenting å vinne.
Vis hele sitatet...
Begrepet "Vinn-Vinn" er da helt greit?

Her har du ett eksempel: Jeg elsker å utføre oralsex. Mr / Mrs Random elsker å motta oralsex. Vinn-Vinn.
Sakli at det finnes noen som elsker utføre oralsex.
Det er vel akkurat slike halvsanheter noaide sikter til.
Uten at det er relevant, bare for the record: Jeg elsker å utføre oralsex. Om du liker det eller ikke, er da helt opp til deg.

Poenget mitt var at uttrykket kan rettes mot helt konkrete eksempler, og er dermed et fullt brukbart instrument i det Norske språk.
Ugler i mosen.

Hva i skal det bety?
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Ugler i mosen.

Hva i skal det bety?
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Ugler_i_mosen

Fare på ferde, rett og slett
Ordet Måsabjønn er jo riktig morsomt. Jeg tror det brukes som skjellsord!
Sitat av pr0cyon Vis innlegg
http://no.wikipedia.org/wiki/Ugler_i_mosen

Fare på ferde, rett og slett
Vis hele sitatet...
Når ble en ugle i mosen, farlig? :P
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Når ble en ugle i mosen, farlig? :P
Vis hele sitatet...

Ugler hører ikke hjemme i mose! Om jeg hadde sett ei ugle stirre stygt på meg kamuflert i mose, hadde jeg blitt ganske skremt.
Man vet jo aldri hva annet den ugla kan gjøre, sant?

Dette uttrykket har vel vært til stedet ganske lenge, for så vidt jeg vet.


En annen artig variant av denne er jo: Her er det noe muffins. Jaha? Muffins? Som i.. Cupcakes?
Sist endret av Lille Nikotin; 6. november 2009 kl. 12:15.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Ugler hører ikke hjemme i mose! Om jeg hadde sett ei ugle stirre stygt på meg kamuflert i mose, hadde jeg blitt ganske skremt.
Man vet jo aldri hva annet den ugla kan gjøre, sant?

Dette uttrykket har vel vært til stedet ganske lenge, for så vidt jeg vet.


En annen artig variant av denne er jo: Her er det noe muffins. Jaha? Muffins? Som i.. Cupcakes?
Vis hele sitatet...
Muffens, muffEns!
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Ugler hører ikke hjemme i mose! Om jeg hadde sett ei ugle stirre stygt på meg kamuflert i mose, hadde jeg blitt ganske skremt.
Man vet jo aldri hva annet den ugla kan gjøre, sant?

Dette uttrykket har vel vært til stedet ganske lenge, for så vidt jeg vet.


En annen artig variant av denne er jo: Her er det noe muffins. Jaha? Muffins? Som i.. Cupcakes?
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde sjekka ordbok.no, og evt. wikipedia, så hadde du funnet ut følgende:

Ugler i mosen kommer av ulver i myra, som er ganske skummelt.

Muffens kommer av Muff - muggen lukt.
Helstrøm sa:
Putte fingeren i jorda og se hvor du er.

Hvordan skal det å putte fingeren i jorden hjelpe deg på å finne ut hvor du er? Jeg blir bare kald og våt på fingeren.
Det er mye lettere å se hvor du står om du har fingeren i jorda, enn om du har hodet i skyene.
Det fantastisk dumme spørsmålet som skal finne ut om du er en positivt tenkende person eller ei.

"Ser du på glasset som halvfullt eller halvtomt" synes bare det spørsmålet er for dumt.

"Unntaket som bekrefter regelen" er også et utrykk som jeg ergrer meg grønn over. Unntaket bekrefter altså at "det er ingen regel uten unntak"

syntes denne linken var veldig treffende Bullshit bingo. Lar linken tale for seg selv. http://faarlund.no/radio/sending/bingo.html
Hvis du fyller glasset opp, er det halvfullt. (halvfylt)
Hvis du tømmer det, er det halvtomt. (halvtømt)
Fælt som dere sutrer og bærer dere da
Sitat av Myhre Vis innlegg
Fælt som dere sutrer og bærer dere da
Vis hele sitatet...
Fælt å du sutrer over at vi sutrer og bærer oss da!!!!!!!!!!
Seriøst, liksom. Jeg har nulltoleranse overfor fjerning av ord og uttrykk

Hoho, så dere den? Begynte med en liten fleip der gitt. Men jeg mener det faktisk.
Jeg syns ikke man skal gå rundt å fjerne ord og uttrykk. For det første er mange ord og uttrykk med på å berike språket, og for det andre så tror jeg ikke det ville vært mulig å fjerne dem, fordi du rett og slett ikke har noen måte å kontrolere på at de ikke blir brukt.
Jeg syns heller at man kunne gått mer inn for å stoppe misbruk av ord eller bruk av feil ord på feil sted. Men jeg tror det igjen også kan bli vanskelig ettersom språket er i konstant utvikling og ord ofte kan skifte mening (fins det en 10 åring i dag som er klar over at når han sier "jeg bare kødder" så sier han samtidig no sånt som "jeg bare okse kuker"?)

Jeg syns man bare skal la språket gå sin gang og la vær å fjærne ting. At du får bruk for et ord som nulltoleranse en dag er liksom ikke så vanskelig å tenke seg
Et ord til jeg kunne klart meg uten.

Gud.

Hadde moro i kveld med å bytte om ordene, 'Gud' og; 'det'.

Jeg fikk nesten større respekt for mye av det (/Gud) som er skrevet i biblen.
her er et utrykk jeg gjerne kunne ha ønsket vekk:

"Jeg må ha hørt syner"

Regner med at denne er ganske selvforklarlig.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Drittkult

Er det positivt eller negativt? Når ble dritt kult?
Vis hele sitatet...
Oxymoron kalles det.

Sitat av Mith Vis innlegg
Si du starter med 100 kroner.
En biff koster 100 kroner og jeg kjøper 2 på tilbud så har jeg jo tjent en biff. Jeg har ikke spart en krone, men jeg har fått dobbelt opp av varen jeg opprinnelig skulle ha. Ergo har jeg tjent på handelen.
Det viktige her er jo ikke hvor mange kroner du sitter på, men hva du faktisk får for hver krone. Jeg får mat for 200 kroner og betaler 100 derfor tjener jeg 100 kroner på å handle på tilbud.

Jeg sier ikke at det er feil å bruke spare slik som du gjør det, men å si at man ikke tjener penger når man handler på tilbud blir feil.
Vis hele sitatet...
Du har ikke spart, du har fått mer ut av pengene dine. Men dersom du kjøper to biffer for 100kr, og selger den ene igjen for 101kr, så har du tjent. Om du selger en for 100kr, så har du fått en biff gratis. Hva du tjener kan ikke bli bestemt utifra hvor mye varene koster den dagen, det må bli sett i forhold til hvor mye penger du sitter igjen med.
Jadda, jadda MartinB.. Klar over at jeg skrev det feil. Æsj, av og til er folk så pirkete!


"Hørt Syner" har jeg stusset over litt selv. Men har vi egentlig et annet ord for det? Hørt.. Hørser?
Hva med "ikke for å..."?

Ikke for å være ekkel med deg, men fy flate så stygg du var på håret nå...
Ikke for å baksnakke Hege, men visste du at hun har hatt sex med Kåre?
Ikke for å snylte, men kunne jeg få en røyk av deg?
Ikke for å såre deg, men jeg vil bare du skal vite at jeg har vært utro med søsteren din...

Ikke for å være ekkel??? Det er jo nettopp det du skal til å være!!
Ikke for å baksnakke??? Det er akkurat det du har tenkt til, så hvorfor først si at du ikke skal gjøre det?

Dette er en helt unødvendig frase, og av en eller annen grunn innbiller folk seg at budskapet blir mildere om vi bare sier "ikke for å.." før vi plumper noe dritt ut av oss.

Ikke for at jeg ønsket å blande meg i debatten ass, måtte bare liksom si noen ord om dette da jeg har nulltoleranse for bullshit
Sist endret av Driftaway; 7. november 2009 kl. 11:22.
Sitat av Driftaway Vis innlegg
Hva med "ikke for å..."?

Ikke for å være ekkel med deg, men fy flate så stygg du var på håret nå...
Ikke for å baksnakke Hege, men visste du at hun har hatt sex med Kåre?
Ikke for å snylte, men kunne jeg få en røyk av deg?
Ikke for å såre deg, men jeg vil bare du skal vite at jeg har vært utro med søsteren din...

Ikke for å være ekkel??? Det er jo nettopp det du skal til å være!!
Ikke for å baksnakke??? Det er akkurat det du har tenkt til, så hvorfor først si at du ikke skal gjøre det?

Dette er en helt unødvendig frase, og av en eller annen grunn innbiller folk seg at budskapet blir mildere om vi bare sier "ikke for å.." før vi plumper noe dritt ut av oss.

Ikke for at jeg ønsket å blande meg i debatten ass, måtte bare liksom si noen ord om dette da jeg har nulltoleranse for bullshit
Vis hele sitatet...
Det er da ikke noe galt med utrykket, bare måten enkelte (mis)bruker utrykket.

Eksempel: Ikke for å være slem, men bildet var dårlig gjennomført.
Du understreker at du ikke sier det for å være slem, fordi det kansje kan mistolkes på den måten. Kansje dårlig eksempel, men håper du forstår.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Det er da ikke noe galt med utrykket, bare måten enkelte (mis)bruker utrykket.

Eksempel: Ikke for å være slem, men bildet var dårlig gjennomført.
Du understreker at du ikke sier det for å være slem, fordi det kansje kan mistolkes på den måten. Kansje dårlig eksempel, men håper du forstår.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er bare at uansett hva du sier du ikke skal, så vil man allikevel fremstå som nettopp dette i den andres øyne.

Ikke for å si deg i mot, men måtte bare fortelle at vi fortsatt ikke er helt enig...
Sist endret av Driftaway; 7. november 2009 kl. 11:45.
Hvis du f.eks kommer med kritikk av et bilde han har tatt. Det er ganske mye som kunne vært gjort bedre, og du ramser derfor opp mange ting. Siden mengden av kritikk blir så stor, kan det være viktig å presisere at du ikke sier dette for å være slem, men for å hjelpe personen med å forbedre seg.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Hvis du f.eks kommer med kritikk av et bilde han har tatt. Det er ganske mye som kunne vært gjort bedre, og du ramser derfor opp mange ting. Siden mengden av kritikk blir så stor, kan det være viktig å presisere at du ikke sier dette for å være slem, men for å hjelpe personen med å forbedre seg.
Vis hele sitatet...
Jeg ser poenget ditt, men hvis du ikke ønsker å være slem kan du kanskje nyansere kritikken litt. Det skal ikke være nødvendig å si at du ikke gjør noe for å være slem.

Når jeg sier: "Ikke for å være slem, men jeg synes du har gjort en dårlig jobb med dette bildet" vil jeg jo ikke fremstå med noen positivitet i mottakers øyne. Hvis jeg derimot sier: "På dette bildet synes jeg ikke du har vist ditt beste, hvordan tror du det hadde blitt om du hadde valgt en annen vinkel?"

Det er ikke noe poeng å si "Ikke for å være slem" når det er nettopp det du er!
Ikke noe poeng i å si "ikke for å slenge dritt" når det er det du vil gjøre om 5 sekunder.

Jeg er derimot enig i at det kan benyttes i visse sammenhenger. Hvis en person f.eks har dårlig selvtillit og dere har planlagt noe og du vet personen vil bli lei seg om vedkommende tror du ikke liker vedkommende.

"Ikke for at jeg ikke vil være sammen med deg på hytta i helgen, men jeg fikk ikke fri fra jobben og er nødt til å arbeide." Da bekrefter du for vedkommende at det ikke har noe med denne å gjøre, men at det har kommet noe i vegen for planene.

MEN, i de aller fleste sammenhengene blir det kun benyttet for å pynte på det som skal sies.

Ikke for å si sannheten, men enkelte er bare for feige til å si ting rett ut, de må pynte litt på det så de ikke fremstår som "slemme"!
Sist endret av Driftaway; 7. november 2009 kl. 12:10.
Vet ikke om noen har nevnt det, men "Lættis" er drøyt. Generelt mye dataspråk går meg på nervene løs; dg, mg, rofl, lolzor, pwn, jg, - men det er først når man begynner å flette Z inn i HVERT ord at en liten del av meg dør: "zykt azz hehe zerr diger deg hehe he" - </3
Folk som sier "Jeg skal bare ut en tur og trekke frisk luft", og så går de ut å røyker!
Sist endret av olli408; 7. november 2009 kl. 13:38.
er jo ironi da....
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Jadda, jadda MartinB.. Klar over at jeg skrev det feil. Æsj, av og til er folk så pirkete!


"Hørt Syner" har jeg stusset over litt selv. Men har vi egentlig et annet ord for det? Hørt.. Hørser?
Vis hele sitatet...
Det var ikke for å være pirkete, er bare at det er stor forskjell på muffins og muffens.