Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 975
Har et spørsmål når det gjelder å ta psychedelic mens man har angst.

Merket først etter første gangen jeg tok 50stk shrooms at jeg startet å få litt angst, ikke noe major men er forsatt ikke noe gøy.

Er en liten stund siden jeg har vært på tur nå, så skal ikke se bortifra et det blir en tur snart igjen.

det jeg lurer på, er om det er lettere å få badtripp når man har angst og man har tatt et psychedelic drug.
Sist endret av VestliG; 7. mai 2015 kl. 00:00.
Kommer nok an på personen, men ja, det er nok noe høyere risiko for å få en badtrip hvis man har angst-problemer og tar psykedelika. Avhengig av hva som skaper angst i livet + settingen, kan det også gå helt fint. Noen har jo opplevd mindre angst etter inntak av psykedeliske midler. Det er noe du må vurdere selv.
Anbefaler deg nok å tenke nøye over situasjonen din rent mentalt i livet og ta ting derfra. Siden angst-problemene dine ikke er så ille, utifra det du sier, kan det nok hende du stresser litt unødig. Hvis du er usikker kan det jo kanskje nøye seg å behandle angsten først. Panikkanfall er ille nok i rusfri tilstand, tross alt.
Hvis du har dødsangst eller generalisert angstlidelse mener JEG at du nesten er dømt til å få et angstanfall av psychedelics.
Hvis du er redd for å få angst kunne du kansje prøvd å få tak i MDMA istedenfor f.eks sopp. Du må også huske at de vanskelige trippene er som oftest de mest givende.

Sjekk denne linken: http://narkopolet.tumblr.com/post/51069413461/bad-trip
Sitat av halfagram Vis innlegg
Hvis du har dødsangst eller generalisert angstlidelse mener JEG at du nesten er dømt til å få et angstanfall av psychedelics.
Vis hele sitatet...
Nei, hvorfor det? Hvilken bakgrunn har du i det hele tatt for å skrive noe slikt?
Problemet er at folk ikke forstår hvordan psykedelika kan brukes som HJELP mot ulike typer angstlidelser, og har blitt brukt slik en god stund nå. Det er dessuten ikke gitt på forhånd hvordan opplevelsen av psykedelika blir, så dette er sprøyt.

Til sist, generelt sett, la meg repetere det stort sett alle "veteraner" jeg møter sier: psykedelika er ikke noe partydop eller nyttig som "underbevissthets-TV" ("ooohh... fancy visuals, ass"). Våkn opp!