Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 866
Hei, Har nu prøvd en stund og kjøpe et spill fra steam med spendon.
Men når æ kommer til Navn og etter navn så får æ denne feil meldingen,


"Your transaction failed because you are trying to buy a game that requires ownership of another game you do not currently own. Please correct the error and try again"


Jeg ikke forstår hva dem mener det med ? hvordan kan jeg bruke spendon på steam ? har prøvd Google og spendon sin hjemmeside1

Takker får all svar
Fra det jeg tolker feilmeldingen du får som er at du prøver å kjøpe en expansion pack. Men du har ikke original spillet.

Hvilket spill er det du prøver å kjøpe?
"Din transaksjon mislyktes fordi du prøver å kjøpe et spill som krever eierskap av et annet spill du ikke eier. Rett feilen og prøv igjen" <--- DET har ingen ting med spendon å gjøre, du mangler bare et spill.

Kansje det du prøver å kjøpe er en utvidelse av et spill?
Garrysmod, har sikkert med at jeg trenger CS:S

Takker får svar
Om du skal kjøpe Garrys Mod, trenger du et annet spill som benytter seg av Source motoren. Counter-Strike: Source, Team Fortress 2, Half-Life 2 osv...
Sist endret av Opacus; 21. oktober 2010 kl. 22:52.
vil foreslaa at du bare gaar og skaffer gratis versionen av portal saa funker det sikkert karamell!
'Takker Sinquaaaaaaaaah :P