Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1329
Ja, skal oppgradere pc'n. Har kjøpt Black Ops, kommer meg inn men med litt vell lav fps og noen eksplosjoner som tar livet av prossesoren. Suger selv på pc så hvis noen kunne bare sagt hva av de følgende komponentene jeg må oppgradere

Windows Vista
Sapphire Radeon HD 4850 512mb GDDR3
Corsair Value S. Pc5300 DDR2 2048MB
Corsair Powersupply 550W Bulk
Asus M3N78-VM, GeForce 8200.
AMD Athlon 64 X2 6000 89W, 3,1GHz
2GB Ram

Kabinett: Cooler Master

Veit ikke om all, info er med her men bare skriv hvis noe manger

Takker og bukker!
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Corsair Value S. Pc5300 DDR2 2048MB
2GB Ram
Takker og bukker!
Vis hele sitatet...
Dvs du har 4gb?
Kast vekk vista, og brenn det.

Alle har FPS problemer med Black Ops ifg. kamerat. Har ikke spillet selv.
Maskinen din er klar for en total oppgradering, egentlig, men selvsagt er det noe du kan gjøre for å spille det på med/low settings. Hvilken oppløsning kjører du spillet på forresten?

Hva er budsjettet ditt?
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Budsjette mitt strekker seg så langt at Black Ops ikke lenger har noen form for lag på dårligste grafikk med 1900x - 1200x
Kjører alt på low, anti-alising og alt på laveste

Nei, gar 2GB ram, bare viste ikke at de to greiene var de samme ::P
Da ville jeg formatert maskinen og lagt den ut for salg. De kronene sper på til kjøp av ny rigg.
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Såpass :O da trur jeg faen meg jeg selger denna Black Opsen og kjøper meg til Ps3'n!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Da får du ikke spille på dedicated servers og det kommer til og lagge som faen!
Sitat av sam500 Vis innlegg
Da får du ikke spille på dedicated servers og det kommer til og lagge som faen!
Vis hele sitatet...
I call bullshit. Sure, det er langt ifra like bra som dedikerte severe, men som et fps spill, uten clan og opplegg fungerer det helt fint.
jeg har ikke no problemer med FPs på black ops, null lag settings på ultra omtrent, ny ram og skjermkort burde du nok ha
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
jeg har ikke no problemer med FPs på black ops, null lag settings på ultra omtrent, ny ram og skjermkort burde du nok ha
Vis hele sitatet...
Om du har problemer eller ikkje er ikkje av nokon interesse, med mindre det er av ein grunn.

Guten bør satse på intel core i7 prosessor (eg spiller MW2 uten nokon form for lagg med i7 1,66GHz prosessor. Just saying.), 6GB ram og HDreadon 1GB skjermkort.
Da lever du lenge og lykkelig

http://www.game-debate.com/games/ind...kReset=#system requirements
ikke verdt og oppgradere for en pakke med mookk, drit i blackops gaa tilbake til mw2...
Sitat av sinquah Vis innlegg
drit i blackops gaa tilbake til mw2...
Vis hele sitatet...
Drit i mw2, kjøp borderlands.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Drit i mw2, kjøp borderlands.
Vis hele sitatet...
wow, sære folk her