Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1033
Hei, går på ukentlig urinprøver hos lege for å få adhd medisiner. Er av krava er at jeg må levere negative prøver i 3 måneder.
For 2 uker siden fikk jeg min første negative prøve, og for 1 uke siden ble den positiv igjen..
Hvordan er dette mulig da jeg ikke har røyket noe i mellomtiden?
Har to teorier.
1. Jeg leverte morgen urin på prøven som ble positiv.
2. Jeg har sitti i et rom i to anledninger hvor det har blitt røyket og prøvene har slått ut på passiv røyking

Ekstra info. Har røyket i 15 år nesten daglig med noen korte opphold. Har gått 60 dager nå uten og ha røyket noenting
Morgen urin er jo det som er mest konsentrert, pluss passiv røyking er heller ikke det lureste, dog 60 dager når man har røyket i 15 år er ikke allverdens kan ta sin tid, sitter jo å i fettet som løser ut her å der
Jeg leverte første prøve som var rein for ting jeg ikke har fra lar. Men den andre var det spor av cannabis i uten at jeg har vært i nærheten av noen som har røyket hasj! Leverer prøver for å få igjen lappen, så jeg gidder ikke å planlegge sprekker, da den eneste taperen her, blir meg! Jeg ble skikkelig forbanna og vurderte å drite i flere prøver. Men da hadde poliesen vunnet saken, noe jeg ikke unner noen i den etaten.
Det er lagret metabolitter i fettet ditt som er synderen her mest sannsynlig.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Passiv røyking gjør ikke prøven din positiv. Er nok morgenurinen som har skylden her.
Sitat av Vasken Vis innlegg
Det er lagret metabolitter i fettet ditt som er synderen her mest sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Riktig, det kan slippes ut litt ujevnt. Vet av flere det har hendt med.