Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7539
heyo, jeg driver å lager hasj smør. Har lagt et sylteglass i en kjele med kokende vann. I glasset har jeg smør lit vann og smuldret opp 4g oppi. Det har stått in 1 time, men vet ikke når foreldrene mine kommer hjem. Burde det stå i 2 timer eller går det greit som som det er nå? Også har jeg gjordt det riktig, vil det fungere bra? Takk for meg
Burde gå bra:-) har selv lagd med bare smør rett i kjelen på svak varme på laangt kortere tid 10-15min med gode rasultater. Bare sørg for at hasjen er helt løst opp og rører ut eventuelle klumper ✌️
Har lagd hasjsmør selv i mine yngre dager, stekepane med smør oppi, så putter du bare hasj klumpen oppi, tror ikke jeg smuldra den engang da den smelter som smør. Lar det varme seg godt så det smelter sammen, men ikke så høy varme at det brenner seg, skal bare smelte kan gjerne bruke kjele også.

Ha klar noen brødskiver å hell over når du har latt det kjøle seg litt så det ikke er atlfor flytende, på med pålegg og spis som toast eller lignende.


Hvis du aldri har prøvd å spise hasj før så vær litt obs, røyking gir "kort" rus, men ved spising og med kanskje litt god mengde kan du ende opp så balle på tur at du bare må gå å legge deg å når du våkner dagen etterpå er du mer på tur en når du la deg :P
Sist endret av deGrønne Skoger; 20. september 2017 kl. 01:33.
Coktail mix av smør og hasj var veien utav kroppen i mitt tilfelle.. Smøret opp ca 0.8 - 1.1g (øyemål). Kokte opp litt smør, tok av platen og heiv oppi hasjen.
Vispet med en gaffel slik den ble helt koll brun, også helte jeg alt oppi shot glass..
Stakk fingeren nedi smøret for å kjenne om smøret var varm eller kald, drinken var lunket så da sa jeg: Bonski

Never again!
Jeg følte det smalt med intens rus etter 3 timer, kastet opp og ble borte. Kunne ikke kommunisere med ord men med fingere istedenfor. Når jeg lå i sengen følte jeg hodet ikke var i kontakt med kroppen og jeg kunne se meg selv fra bisarre vinkler fra bilde hukommelse.
Dagenderpå:

Var fjern og hadde rare følelser i fingrer og armer, utover dagen sov jeg bare.. Til og med 2 dager etter følte jeg meg litt fjern i sosiale samtaler..
Holder meg til