Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1986
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Våknet idag til at macen min ikke ville skru seg på, kort sagt en fantastisk start på dagen. Igår kveld lagg jeg skjermen ned som jeg pleier forså å våkne til at den var fryst idag. Holdt så inne av/på knappen til den gikk i svart og nå vil den ikke på igjen! Har ladet den, sjekket at skjermens lysstyrke står på men ingen respons what so ever! What to do?
Prøv å nullstille SMC og/eller NVRAM
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Trådstarter
Kan du forklare litt mer detaljert? Er veldig noob og har ikke tilgang til annet enn telefonen å lese på! Men takk for svar! Kan nevnes at det er en late 2016 så CD-rom kan man se langt etter
Hva med å google? Les her

Funker ikke dette tar du den med tilbake der du kjøpte den og ber om hjelp. den er under 1 år så det burde ikke være noe stress.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Trådstarter
Kom hjem idag og plutselig ville den skru seg på! Lettelsen kan ikke beskrives! Mange tusen takk for hjelpen, karer!
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Jeg har opplevd lignende, fått panikk, roet meg ned, bedt til høyere makter og så har jeg hørt lyden og sett det tilfredstillende eplet. Det som funker for meg er å holde påknappen inne lenge. Tror du bare må prøve flere ganger. Det har bare skjedd noen ekstremt få ganger på de 3,5 årene jeg har hatt min MPB så vil ikke si det er et problem så lenge den starter.