Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3316
Hei! Jeg lurer på hvilke sider som kun trenger de basic kort detaljene.
-Cash King
Sist endret av CashKing; 10. august 2017 kl. 00:52.
Som erfaren carder kan jeg gi deg et par raad om du plent skal tomme et kort. Det forste er du maa finne ut om kortet er 3dsecure, siden dem fleste nettbutikker bruker dette. Jeg tipper at det er verified by visa siden 99% av alle norske banker bruker dette.

Vis det viser seg at kortet er 3d secure vil jeg anbefale og cashe det via mobilpay siden dem bruker ikke 3d secure losningen. Skaff et kontantkort(ikke registrer det, du kan motta sms selv om det er uregistrert) , finn et person nummer og navn , finn et random konto nummer . Opprett mobilepay med denne infoen og kortet du har stjelt. Deretter kjoper du bitcoins via localbitcoins aa betaler med mobilepay, mikser bitcoinsene etterpaa slik dem blir usporbare og vollah, du sitter igjen med cash usporbart saa lenge du vet hva du gjor og bruker proxy og sunn fornuft.

Mobilepay installerer du paa pcen med bluestacks og proxy, aldri bruk en tlf til dette dersom det kan spores.

PS: Mobilepay sjekker ikke om kortet, bank konto, eller telefon nummer stemmer overens med navnet du bruker. Dem har ikke mulighet og sjekke dette automatisk.
Sist endret av CarderKing; 10. august 2017 kl. 01:18.
Sitat av CashKing Vis innlegg
Hei! Jeg lurer på hvilke sider som kun trenger de basic kort detaljene.
-Cash King
Vis hele sitatet...
Du burde prøve Nike og Apple. Det fungerte tidligere i år, men det kan hende at dem har begynt å bruke 3D secure. Fleste nettsider som selger peptider, sarms, steroider og annet som er shady, dem bruker ikke 3D secure. Snakker utifra erfaring.