Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2184
hallo trenger litt hjelp, med og kjøpe en subwoofer te bilen hadde tengt denna, MAC AUDIO DESTROYER JK 3000. er den noe bra? gjerne tips om noen andre som ikke koster så mye takk for hjelpen
Kjenner ikke til subwooferen du nevner, men har en Alpine 12" til rundt 1500,- i bilen min. Er veldig fornøyd med den i hvert fall! Det kan kanskje være noe å sjekke ut?
getnuked's Avatar
Trådstarter
6 1
ånei. takk skal du ha det ska jeg skjekke ut
Du burde først avgjør om du vil ha porta eller lukka kasse. Du sparer endel plass på å lukka, men du spiller høyere og mer mer trøkk med porta.

Jeg har denne, spiller temmelig bra forutsatt at du gjør ting skikkelig, med en god forsterker, gode kabler og bra spiller. Den er også litt kresen på kassevolum. Ei Porta kasse på 35-40 liter netto volum skal være best.

https://bilradiospes.no/produkter/bi...mmer/ts-w311d4

Viss jeg hadde mye penger ville jeg kanskje gått for annen SPL sub fra JBL, men dette er mye for pengene.