Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2431
Hei freaks! Jeg er ute etter noen som kan lage meg en nettside med web basert utdanning konsept. Sikter til nettsiden "www.lynda.com", men selvfølgelig med annet innhold og noen modifikasjoner. Jeg vet hva jeg trenger, men ikke hvem jeg er ute etter. Er det noen selskaper som tilbyr å lage noe sånt? Er det Web designere, web utviklere eller hva er det jeg trenger egentlig? Kan det være en løsning og kontakte lynda.com direkte og forhøre seg med hvem som har utviklet og drifter det?
Lynda utvikler og drifter nok siden selv, så en blåkopi får du nok aldri. Det jeg ville sett på var plugins/moduler for et stabilt CMS. Drupal og Wordpress har begge muligheter for å kjøre dette.

Skal du ha litt mer kurs-orientert funksjonalitet kan du jo se på en hostet Moodle-løsning fra f.eks http://efaktor.no