Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 638
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, må samfunnsstraff gjøres av meg selv, eller er det lov å betale noen andre for å gjøre det?
Er det jeg som må gjøre det for å bli straffet, eller at gratis arbeidstimer må gjøres for samfunnet?
Det høres jo bare helt sykt ut om du ikke må utføre samfunnstraffen selv, men nå vet ikke jeg sikkert hva reglene sier rundt det. Det blir jo som om man kunne betalt noen for å sitte i fengsel i stedet for deg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, må samfunnsstraff gjøres av meg selv, eller er det lov å betale noen andre for å gjøre det?
Er det jeg som må gjøre det for å bli straffet, eller at gratis arbeidstimer må gjøres for samfunnet?
Vis hele sitatet...
Du kan åpenbart ikkje sende andre for å sone straff for deg. Poenget er ikkje gratis arbeid for samfunnet, men at du skal få ein merkbar reaksjon på lovbrotet.