Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1701
Hva er greit å betale for en sånn? Som har minimalt med skader - den har vanlige bruksmerker(småbulk og riper) på rammen. Ellers er alt greit. Laderen følger med.
Den dyreste jeg finner på Finn.no akkurat nå, koster 6500,- (oppgradert), mens den billigste koster 2000,- (med skader). Så et eller annet sted mellom der er nok ikke dumt.
Tenkte å bruke ca en 3000,- til fruen. Gjerne med SSD og 13" skjerm.. Blir det litt gjerrig å betale den summen for de kravene?
Solgte en strøken sen 2011 mbpro med 1TB hybriddisk og 13" til 3500. Gammel Laptop men begynner å bli ganske så utdatert. Tenker 3-4000 er en ok pris å betale.
Har tilsvarende, og den er enda rask. Det enkleste er å putte inn mer RAM. En sånn mac sliter med 4GB RAM hvis du skal ha nyeste OS. Tror 8GB holder, men jeg kjøpte 16GB brukt på finn.no. Skal sette inn SSD også, men ser ikke helt behovet, den er allerede rask nok for meg etter oppgradering av RAM.

Edit: Poenget er at dette er et godt kjøp, men hvis den har 4GB kan du bli litt skuffet.
Sist endret av Chronic420; 6. september 2017 kl. 15:29.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Har tilsvarende, og den er enda rask. Det enkleste er å putte inn mer RAM. En sånn mac sliter med 4GB RAM hvis du skal ha nyeste OS. Tror 8GB holder, men jeg kjøpte 16GB brukt på finn.no. Skal sette inn SSD også, men ser ikke helt behovet, den er allerede rask nok for meg etter oppgradering av RAM.

Edit: Poenget er at dette er et godt kjøp, men hvis den har 4GB kan du bli litt skuffet.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar. Da tenkte jeg å kjøpe en 2012 utgave med 8gb ram. Får håpe fruen blir fornøyd