Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4558
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har blitt sikta i en sak der jeg venter på en tilståelse dom. Har fått beskjed at samfunnstjeneste vil være aktuelt og at jeg sannsynligvis må inn til kriminalomsorgen for å finne ut om jeg er egnet eller hva som er passende eller noe slikt. Jeg er 100% oppegåendes med førerkort, jobb og alt. Aldri dømt før. Men har begynt å røyke litt hasj av og til. Så spørsmålet er om de tar urinprøve der for å finne ut om jeg er egnet til å utføre samfunstraff. Lurer også på om jeg får innkalt time i god tid slik at det blir lett å bli ren frem til jeg skal på denne "samtalen" eller hva det er.
Anonym bruker
"Fremmed Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg sonet med lenke måtte jeg pisse, kun en gang og det var når lenken kom på. Sier intet sikkert, men det kan hende de velger å ta prøver av deg ettersom du ikke skal være ruset under arbeidet du utfører. Antar at du må blåse i alkometer de gangene du stiller på jobb, men om du må avgi urinprøve kan jeg ikke med hånden på hjertet si sikkert!
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trondheim.
Sonet 30 timer samfunnstraff.
0 urinprøve før, underveis eller etter. Null.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hello!

Når jeg sona med fotlenke, hadde de mulighet til å be om urinprøve hvis de mistenkte noe. Kanskje lurt å holde seg i skinnet mens du avtjener straffen! Sånn i tilfelle!
Gjennomført 55 timer samfunnstjeneste for røyking og lignende diverse tull... Null prøver
En kompis av meg driver med samfunnsstraff nå etter å ha blitt tatt for store mengder salg.
Ingen urinprøver i det hele tatt.
Det vil kanskje være noe annet om du møter om griserusa selvfølgelig.

Med fotlenke så kan de fort komme uanmeldt bare for å ta en urinprøve av deg.
Anonym bruker
"Rede Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en dom på 70 timer, som jeg har gjennomført rundt 40 timer+ jeg har mye bakgrunn med rus å det ble ført på av dommer i dommen min at jeg burde ilegges ett "strengt" rusforbud. innrømmer ukentlig bruk på cannabis ovenfor kriminalomsorgen, og har ikke pisset en jævla gang. de dreiv ikke med "ruskontroll" fikk jeg besked om (med mindre man ikke møter pga rus/kommer synelig beruset)
Anonym bruker
"Rede Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en dom på 70 timer, som jeg har gjennomført rundt 40 timer+ jeg har mye bakgrunn med rus å det ble ført på av dommer i dommen min at jeg burde ilegges ett "strengt" rusforbud. innrømmer ukentlig bruk på cannabis ovenfor kriminalomsorgen, og har ikke pisset en jævla gang. de dreiv ikke med "ruskontroll" fikk jeg besked om (med mindre man ikke møter pga rus/kommer synelig beruset)
Vis hele sitatet...
ser at du skriver du har lappen, så ville ikke vært like rask med å innrømme bruk ovenfor de, spesielt om du ikke ønsker at de skal ha dialog med lege osv.