Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2182
hei, lurte på om noen visste om noe ferdig (Gratis) som kunder kan logge timer med. Jeg skal starte en coaching bedrift og vil gjerne ha denne funksjonen. Det jeg ønsker er egentlig et system der kunden logger seg på, legger inn et kort sammendrag av hva som skjedde iløpet av timen. Dette sammendraget lagres så med dato. Senere kan jeg gå inn og se på hva som er skrevet.

Takk på forhånd

Kan legge til at jeg har googlet mye, men ikke funnet noe
Sist endret av FreeMyKiwi; 2. februar 2017 kl. 17:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så egentlig en lukket blogg, hvor kun du har tilgang. Vet at Drupal kan gjøre dette omtrent ut av boksen, men det er kanskje ikke det enkleste i verden å drifte.
En løsning kan være wordpress med Gravity forms, da kan du lage egne skjema som er søkbare i ettertid.

Det er vel også mulig å opprette noe med google forms eller lignende tjenester?