Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1364
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
For en stund tilbake røyket jeg en deilig oppløftende mild pot, og spiste 0,2 med sopp senere på kvelden. Føler formen ble betraktelig mer våken, og en tendens til å space ut litt mer. Ekstra deilig med musikk enn hva det var kun på pot.

Hva synes folket om denne komboen?
Tenker å gjøre det igjen denne helgen, men vil øke fleindosen opp til kanskje 0,4.

Jeg er som regel ikke ute etter å blåse hjernen ut av skallen min, men nyter det å sitte å glise litt samtidig som god musikk spilles av.
Høres ut som en veldig fin kombo, ser ikke noe galt i å gjøre det med lave/moderate doser. Fyr løs
Har gjort det mye selv, veldig behagelig. Å game kan også være sykt fett på en sånn kombo.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med litt større doser flein og røyking av weed?

Husker jeg røyket weed 4-5 timer etter inntak av en blotter med LSD og det var helt krise. Verste rusopplevelsen min noensinne.
Har aldri spist mer enn 5g og røyka, ett par trekk dro trippen ett par hakk vidre
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okay, men er det sånn at trippen blir "kjipere"?
Har lest i ettertid at LSD og weed ofte ender i bad trip.
Men sopp og weed er en bra blanding?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin kombi med mikrodose. Med større dose liker jeg det overhodet ikke. Drar en mot badtrip ja.

Har forøvrig aldri badtrippa på lsd, heller ikke av å røyke weed på lsd, selvom å komme opp på peaken igjen kan bli ubehagelig av å røyke når trippen egentlig er på vei ned. Generelt fant jeg kjapt ut at å puffe ikke var noe for meg under moderat trip. På mild trip helt ok med noen trekk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okay, men er det sånn at trippen blir "kjipere"?
Har lest i ettertid at LSD og weed ofte ender i bad trip.
Men sopp og weed er en bra blanding?
Vis hele sitatet...
I større doser kan det forårsake bad trip, mindre doser er mye tryggere.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kult å se at flere også liker det. Samtaler blir forøvrig også mye mer innholdsrike og langvarige.
Anonym bruker
"Kjent Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smud!
Doser på over 1g kan det være lurt å vente med weed har jeg erfart. Dette fordi det virker som jo mer sopp du har spist desto kraftigere hitter weeden deg. Ender ikke alltid i fullblown bad trip, men man blir generelt mer forvirret og det kan skape unødvendig tankespinn. Men det er fantastisk å røyke på comedown
Liker å gjøre det samme bare at jeg tar 0,2 sopp først, så røyke, blir "ekstra" fjern men ikke trøtt før etter noen timer
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjempekombo det der, fraråder kun cannabis og psykedelika til nybegynnere, da de fleste jeg kjenner digger synergien disse gir. Neste gang, spesielt om du skal ta en større dose, vil jeg anbefale å innta soppen først og vente til du når platået før du røyker. Det er også digg å røyke når trippen fader ut, et par trekk og så er man tilbake i soppland. Kan lett utvide trippen med en time eller to om man vil.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Noia fra weed man selv valgte å røyke er vel den vanligste «bad trip»
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv så synes jeg at det kan være veldig behagelig å røyke hasj når jeg har inntatt en mikrodose lsd.
Anonym bruker
"Misunnelig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
spiste ca. 6 relativt store sopp engang etter en skuffende jakt, men effektene ble faktisk overraskende smude. akkurat passende visuals til å være en trip uten overveldende mindfux