Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2290
Ja jeg forstår jeg er for ung til å i det hele tatt være på forumet, men det er noe jeg skal kjøpe på nett, men jeg kan ikke bruke kortet mitt, ettersom nettsiden bare godtar crypto, eller da PayPal, jeg har ikke en PayPal konto men aldersgrensen er 18, år nå som jeg bare er 15 hva slags problemer kan jeg få hvis jeg lyver om alderen min på PayPal? : )
Tror ikke du kommer til å få noe problemer. Paypal er sjekker ikke alders informasjon aktivt. Hvis du i det hele tatt får problemer, er det først når du endrer tilbake til riktig alder etter at du har fylt 18. Da kan det hende at de fryser konten med saldo-en som er igjen.

Evt kjøpe BTC gjennom https://localbitcoins.com/.
Sist endret av Redyoh; 26. februar 2019 kl. 00:41.
Du kan bli utestengt og kortet eller bank kontoen som du har knyttet til kontoen kan bli fryst på PayPal. Men tviler på at de finner ut av det egentlig om du lyver om alder på signup.

Prater av erfaring, lagde en konto der da jeg var altfor ung. Da jeg var over 18 i etterkant, ville jeg få lagt inn mellomnavnet mitt på PayPal da jeg ikke la det til når jeg var liten.
For å gjøre dette måtte jeg sende identifikasjon, så jeg sendte et bilde av førerkortet mitt. Etter litt tid var kontoen min begrenset og kunne ikke brukes. Ringte support i Norge og det var dette de forklarte til meg at var årsaken, lol.

Når det kommer til kortet eller bank kontoen som blir fryst kan dette løses med å få tak i noe informasjon/dokumenter fra banken din, og at du har blitt gammel nok til å bruke PayPal.
@4pekatt1 @Redyoh Takk for svarene, tenker å egentlig bare lage en konto, og ikke tenke særlig mye mere over det før jeg blir 18, og eventuelt prøver å endre fødselsdatoen.
Sitat av Grisetegutt Vis innlegg
@4pekatt1 @Redyoh Takk for svarene, tenker å egentlig bare lage en konto, og ikke tenke særlig mye mere over det før jeg blir 18, og eventuelt prøver å endre fødselsdatoen.
Vis hele sitatet...
Bare å lage i vei. Når du fyller 18 kan du kreve å få avsluttet kontoen din hos paypal, også kan du opprette nytt konto med samme konto informasjon Har gjort det selv, og det har gått bra.
Sist endret av Redyoh; 26. februar 2019 kl. 00:56.
Har hatt Paypal siden jeg var en 14-15 selv, ikke noe problem. Bruker samme kontoen nå som jeg er 18.
Så lenge du ikke oppgir at du er 15 år hvis du skal kontakte support engang så skla det gå bra. Brukte paypal når jeg var under 18 uten problem.
Sitat av Grisetegutt Vis innlegg
Ja jeg forstår jeg er for ung til å i det hele tatt være på forumet
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er det ikke noe regler angående alder her.
Med mindre du skal kjøpe noe dritt så kan vell en av foreldrene dine lage konto?
Sitat av anon7618 Vis innlegg
Såvidt jeg vet er det ikke noe regler angående alder her.
Vis hele sitatet...
Nei, mente det mere som mange hater på yngre på forumet.