Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 901
Hei! Plukka opp min helt nye Xaomi Mi A2 rundt 20-tiden ikveld, og opplever umiddelbart problemer.

Skrudde på telefonen, gikk gjennom oppsettet som man vanligvis gjør og tenkte at det var en veldig ålreit tlf. Helt til første gang jeg skal låse telefonen. Når jeg igjen skal låse opp skjermen - så skjer det INGENTING.
Skjermen er helt svart, og ingenting skjer. Jeg holder inne power knappen, og til min store overraskelse så skrur telefonen seg PÅ. Det forteller meg at telefonen har skrudd seg av, og ikke bare har "blacket" ut.

Mine mistanker retter seg mot software problemer, så jeg sjekker oppdateringen til enheten. Det kom med Android 8, men en oppdatering til Android 9 var tilgjengelig. Jeg restarter, men samme problemet er der. Jeg forsøker også å gjenoprette til fabrikkinstillinger, men samme greia..

For å bekrefte mistankene mine låser jeg telefonen slik at situasjonen oppstår - og ringer telefonen. Da får jeg beskjed om at tlf er skrudd av. (???)

Kjøpte den hos Proshop, og har sendt mail. Er ingen fysisk butikk så får sikkert beskjed om å sende den tilbake. Men før jeg gjør det, tenkte jeg å høre her om kanskje noen har noen bra tips?

Settes stor pris på all hjelp