Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1138
Hei! Ser etter en ny PC, med skjerm, tastatur, mus og hodetelefoner. Skal brukes hovedsaklig til CS:GO, videoredigering og generell gaming. Har bestemt meg for 27 tommers skjerm og Zowie EC1-A, men ellers er jeg ganske blank. Tenker ferdigbygd system, da dette stort sett ser ut som det beste alternativet med tanke på verdi for pengene, men kan også bygge selv hvis det blir billigere.

Budsjettet er på 25 000 totalt sett

Kan noen snille mennesker her på forumet gi meg noen tips på setups jeg burde vurdere?

Dette er eget forsøk. Men da får jeg ikke windows inn i budsjettet:

https://www.komplett.no/wishlist/sha...a-0aa0a3a6427f
Sist endret av Berre_ein_fyr; 7. januar 2019 kl. 23:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan ikke gi deg noe tips på oppsettet, men ekte lisensnøkler for Windows (f.eks Windows 10 Pro) kan du kjøpe billig for en hundrelapp på Finn.
Sitat av Dantello Vis innlegg
Kan ikke gi deg noe tips på oppsettet, men ekte lisensnøkler for Windows (f.eks Windows 10 Pro) kan du kjøpe billig for en hundrelapp på Finn.
Vis hele sitatet...
Veldig greit å vite. Tenkte eventuelt å bestille fra en side som Kinguin