Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2064
Dedikert til mødre og ofre av 9/11. Produsert på denne dagen! Beste release til nå. Håper noen kan gi meg litt feedback

https://soundcloud.com/user-26476894...ing-from-below
Hva har dette med 9/11 å gjøre? Ventet på at noen skulle synge noe.. Kommer det tekst på denne senere kanskje?
4 min med en beat som "har potensial" med en baby som gråter innimellom var ikke helt etter min smak hvertfall.
Trådstarter
19 1
Jeg har bare holdt på med dette i en måned og håpte på noe mer konstruktivt, but I'll take it.
Når du markedsfører med at dette er en låt dedikert til ofre for 9/11 så må det vel være ganske konstruktivt å etterlyse noe som gir låten en relevans..
Ikke meningen å trakke deg på tærne, som sagt så har beaten potensial, og hvis du kun har holdt på en mnd så kommer det til å bli veldig bra om noen mnd til
Trådstarter
19 1
Det har en merkelig personlig sammenheng, temaet i sangen er ikke relevant for 9/11 det skal jeg innrømme. Men setter pris på det du sier
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Detta Vis innlegg
Det har en merkelig personlig sammenheng, temaet i sangen er ikke relevant for 9/11 det skal jeg innrømme. Men setter pris på det du sier
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at den er dedikert til etterlate og ofre? Hvis du tenker at den skal berøre etterlatte på et vis så må jo disse gjenkjenne noe i innholdet ditt som minner dem på hendelsen, setter hendelsen i et annet lys, ihvertfall må det fremkalle en eller annen reaksjon hos publikum som har sammenheng med hendelsen.

Når du skriver at det har en personlig sammenheng skjønner jeg ikke helt hvorfor den er deikert til en gruppe, da denne gruppen mest sannsynlig ikke vil forstå at låten er dedikert til dem. Med mindre de blir fortalt det i rene ord før de hører den. Men da er vel litt av vitsen borte?