Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3699
Er hjemme for høstferien i den koselige anitliberalske kristenfrelste drittbyen min.
Som sikkert forstått er det ikke en dritt å gjøre her. Det frister å ta opp WoW igjen men jeg tenkte det kunne være spennende å sjekke ut ett gratis mmo eller 2 =]
Noen anbefalinger om hvilket gratis mmo som er best?
Ligger en del tråder om det her på forumet fra før men jeg har ikke funnet noe i min smak enda.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tja.. forskjellige MMORPGs som enten er wannabe WoW-kloner eller kloner av diverse andre slag spretter jo opp som paddehatter, så det kan være greit med et nytt emne en gang i mellom. Når det er sagt har jeg aldri funnet noe gratis MMORPG jeg virkelig har kunnet engasjere meg i.
Minecraft Classic
Age of Conan er gratis til en viss grad (plassen som heter tortage er gratis, kan spille til lvl 20 leste jeg.)

Er jo ett ganske bra spill, men vet ikke om det kan klassifiseres som "gratis" =)

http://www.spillmagasinet.no/article2901048.ece
Salvage's Avatar
Trådstarter
6 0
Fant denne videoen om noen andre skulle være intressert http://www.youtube.com/watch?v=ekD8Pm8yDow

Tester Allods Online, Grafikken var tilfredstillende nok
League of Legends.
http://playrequiem.com/

Requiem: Momento Mori. Ingen over, ingen ved siden. Dette er det helt klart beste av gratis mmorpg.
Gameplay trailer: http://www.youtube.com/watch?v=88oOv01i5cE
Sitat av djxfade Vis innlegg
Minecraft Classic
Vis hele sitatet...
Dette er jo ikke et MMO, men veldig gøy.
Anbefaler den betalte versjonen fremfor den som er gratis.
Et helt meningsløst spill, men likevel helt fantastisk og vakkert.
Mange timer med morro!
Sitat av sturla Vis innlegg
League of Legends.
Vis hele sitatet...
Heller ikke et MMORPG. Det er vell mer et Action-RPG.
Allods er ganske kult! Minner meg VELDIG mye om WoW, men det er et par småting som er forandret. Er litt usikker på hvor ofte det blir oppdatert osv, men det er gratis og absolutt morro : )
Er litt hekta på Lords online
Sitat av sturla Vis innlegg
League of Legends.
Vis hele sitatet...


yeeeh! beste
Lord of the rings online er nå Free to play!

www.lotro.com
Prøvde LoL, mye bedre
Cabal online- og nei det er ikke kortspill!
www.cabalonline.com
Absolutt verdt å prøve- egentlig ganske rått.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
alle slike tråder må ha en som sier runescape! spilte det før og det er ganske bra til å være gratiss:!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Cabal Online garantert
dritbra grafikk, tonnevis med quests, og såå mange ting å unlocke
Silkroad Online!
Trives med Anarchy online
Absolutt ikke den beste grafikken(men en ny engine skal visstnok være på vei), men gameplayet digger jeg! Ganske komplisert; noe som var vanlig blant førstegenerasjons MMO.
Hvis du skulle teste Allods, så droppe det. Hvis du skal ha mount, så må du betale med ekte penger, (i denne posten kaller jeg ekte penger, EP) Raid = EP, mate mount hver dag for ikke å miste den = EP, større bag = EP. And so on...

Prøv Archlord eller Perfect World.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
du kan virkelig ha mye morro i Runescape om du setter deg ned sammen med noen venner
Tibia !
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Nå blir jo Age of Conan free to play snart
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Nå blir jo Age of Conan free to play snart
Vis hele sitatet...
Det har allerede blitt F2P, men jeg syntes det var dårlig, er så få folk man kan velge mellom uten å måtte kjøpe
Anarchy Online
world of tanks! Tar litt tid før det blir morro, men meget greit tidsfordriv!
LOTR online er vel gratis nå for tiden. Sikkert verdt å sjekke ut.
Også har vi jo Cabal online, som er ganske bra og har fin grafikk.

Husker jeg pleide å spille Maplestory før i tiden.
Sikkert noe for deg om du liker japan, anime/manga og søt grafikk.

Alle disse er mmoRPG forresten.
Sist endret av Månemann; 14. juli 2011 kl. 23:49.
Lasted ned Allods, men får ikke koblet til serveren.
Tror jeg lastet ned Allods for america (Om det er noen forskjell?)
Er det noen mulighet å skifte server om jeg lasted ned feil, eller må jeg laste ned hele spillet på nytt for EU?
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Hei!

Jeg vil anbefale en privat server for spillet Shaiya som heter Wrath of the Fallen. Her er link: www.wrathofthefallen.com Et spill som ikke krevet mye av dataen, og er et MMORPG spill. Veldig moro, lett å forstå og helt gratis!