Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 804
Lurte litt på om det er stor kjans for å bli ''banned'' frå Xbox LIVE om du har modifisert Xbox 360, med eit par backup spel? Har tenkt å prøve litt online.

Og går det and og unnbanne seg? Eller finst der andre triks?
det er altid en sjans for og bli banna, men mer en det skal jeg ikke utale meg om det får du nesten google.

Om du skulle blit banna så kan du altids stikke binderser in i vifta på xboxen og la den gå me et spill i til du får rrod. deretter kan du sende den til ms repair senter og du får nesten garantert en brand new xbox som ikke er banna. Anbefaler det dog ikke da det er svært umoralsk og utnytte seg av produsenters garantier.
Jeg ble banna etter ca 1 år med online spilling. Dette var da MS hadde storoffensiv mot flasha boxer. Har slike offensiver et par ganger i året kanskje.
Sitat av Mysterious Vis innlegg
Lurte litt på om det er stor kjans for å bli ''banned'' frå Xbox LIVE om du har modifisert Xbox 360, med eit par backup spel? Har tenkt å prøve litt online.

Og går det and og unnbanne seg? Eller finst der andre triks?
Vis hele sitatet...
Sjangsen er jo alltids der men så lenge du bruker ABGX på spillene så øker du vell sjangsen for å ikke bli oppdaget men du kan bli busted uansett. Det har ikke noen ting å si om du spiller de brente spillene online for når MS kjører sin banwave ser de om den er moddet og de banner selv om du ikke har spillt et eneste brent spill. Og selv om du spiller dem offline så blir ALT du har gjordt mens offline lastet opp på MS sine servere.


Sitat av seimannen Vis innlegg
det er altid en sjans for og bli banna, men mer en det skal jeg ikke utale meg om det får du nesten google.

Om du skulle blit banna så kan du altids stikke binderser in i vifta på xboxen og la den gå me et spill i til du får rrod. deretter kan du sende den til ms repair senter og du får nesten garantert en brand new xbox som ikke er banna. Anbefaler det dog ikke da det er svært umoralsk og utnytte seg av produsenters garantier.
Vis hele sitatet...
Feil. For å modde en konsoll så må du bryte garantien og da får du ikke et eneste øre hvis den blir ødelagt. + at hvis den får rrod og så er vell det første de gjør er å sjekke om den er reparerbar, noe de alltid er. Du får ikke ny før du har hatt et par tre feil. Og du tror vell ikke de like gjerne kjører en kontrollsjekk for å se om den kan kjøre brente spill bare får å være jævlig? Det gjorde de med meg.
Sist endret av Quix; 13. oktober 2010 kl. 23:27.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Feil. For å modde en konsoll så må du bryte garantien og da får du ikke et eneste øre hvis den blir ødelagt. + at hvis den får rrod og så er vell det første de gjør er å sjekke om den er reparerbar, noe de alltid er. Du får ikke ny før du har hatt et par tre feil. Og du tror vell ikke de like gjerne kjører en kontrollsjekk for å se om den kan kjøre brente spill bare får å være jævlig? Det gjorde de med meg.
Vis hele sitatet...
Feil!
om man bruker hårføner på garanti klistremerket kan det lett fjærnes og settes på igjenn intakt. Desuten så virker det ikke som de gidder og sjekke om den er reparerbar. Personlig det siste månedene har jeg sent 2 xboxer til ms repair center. Hvorav den en var banna, denne orket jeg heller ikke og ødeleg og sendte den inn komplet og fungeende (rent bortsettfra at den var banna fra live) Vips en uke senere kommer en splitter ny xbox. Ærlig talt tror jeg ikke ms repair gidder og fikse de få konsolene som kommer inn nå om dagen i og med at garantien på de rrod utsatte konsolene har utgått garanti i de fleste europeiske land.
De sjekker som oftest hårføner metoden. Det er jo lett å se om det har vært av uansett om du har brukt hårføner.