Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2286
Jeg vet at mange her er lei av rusrelaterte poster, og det er forståelig.

Men jeg var litt uheldig og ikke fikk tak i noe bønne idag, noe som fikk meg til å spørre om å kjøpe et par roaches av pluggen minXD
Gjorde heldigvis ikke det kjøpet, men var så heldig å snuble borti noen med 2 stk 1mg ksalol, og han får det på resept så jeg vet de er legit.

Det har lindret røyksuget og angsten så det er knall, men trodde det kanskje var lett å sove på disse? Sov til kl 16 i går ettermiddag så dårlig døgnrytme har nok innspill..

Tok 1 for sånn 1 time 30 min siden, og siste nå for 20 min siden.

Kommer jeg til å få sove eller blir jeg bare avslappet ut natten?
Kan ikke klage på slappe litt av
Men ksalol er vel kanskje bare mer for angst lidelser enn søvnproblemer som jeg har forstått det?

Merker veldig lite faktisk, men er ikke shaky så det er fint
Syns ikke du skal unnskylde deg for å poste rus relaterte spørsmål i rusmiddel delen av forumet. Folk som er lei disse postene kan enten fuckoff eller så står vel ledelsen fritt til å fjerne denne delen av forumet om de føler for det.

Skulle jeg tippe så vil du sove godt på to ksalol. Det gjør ihvertfall jeg og de fleste jeg kjenner. Det er kanskje ikke the benzo of choice vist en lege skulle skrevet ut benzo å sove på, men helt ærlig så sover jeg like godt på ksalol/alprazolam som jeg gjør på apodorm (benzo som blir skrevet ut for søvn)

Jeg og dama sliter skikkelig med søvn, men en ksalol eller to gjør alltid susen. Vi har begge lav toleranse for benzo tho, men det tipper jeg du også har iom at du må spørre her inne.
Sist endret av Alge; 14. april 2023 kl. 02:28.
Sitat av Alge Vis innlegg
Syns ikke du skal unnskylde deg for å poste rus relaterte spørsmål i rusmiddel delen av forumet. Folk som er lei disse postene kan enten fuckoff eller så står vel ledelsen fritt til å fjerne denne delen av forumet om de føler for det.

Skulle jeg tippe så vil du sove godt på to ksalol. Det gjør ihvertfall jeg og de fleste jeg kjenner. Det er kanskje ikke the benzo of choice vist en lege skulle skrevet ut benzo å sove på, men helt ærlig så sover jeg like godt på ksalol/alprazolam som jeg gjør på apodorm (benzo som blir skrevet ut for søvn)

Jeg og dama sliter skikkelig med søvn, men en ksalol eller to gjør alltid susen. Vi har begge lav toleranse for benzo tho, men det tipper jeg du også har iom at du må spørre her inne.
Vis hele sitatet...
Ja okei.. kanskje det bare er kroppen min som er så vandt med nattings men jeg føler meg avslappet og god så det er bra, bare null søvnighet What so ever. Har bare et nav møte jeg skal på imorgen tidlig så vil helst ha litt søvn skjønner du:/

Men det går bra! Sette på noe avslappende så går dette helt fint. Har forresten 0 til meget lav toleranse for disse tingene, men føler jeg ofte trenger litt extra da uansett.
Sist endret av HallaKompis; 14. april 2023 kl. 02:36.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Resept på ksalol?
Ville det ikke ha vært xanor ettersom ksalol ikke selges av norske apotek?
Så da er de kanskje ikke så legit likevel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Resept på ksalol?
Ville det ikke ha vært xanor ettersom ksalol ikke selges av norske apotek?
Så da er de kanskje ikke så legit likevel.
Vis hele sitatet...
Kanskje han får det i Serbia? XD
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Alge Vis innlegg
Syns ikke du skal unnskylde deg for å poste rus relaterte spørsmål i rusmiddel delen av forumet. Folk som er lei disse postene kan enten fuckoff eller så står vel ledelsen fritt til å fjerne denne delen av forumet om de føler for det.
Vis hele sitatet...
Mottatt.
Sist endret av m0b; 14. april 2023 kl. 04:25.
Sitat av m0b Vis innlegg
Mottatt.
Vis hele sitatet...
Eeh, ja vist du har noe i mot rusmidler, folka som driver med dem eller temaene som dukker opp i denne delen av forumet så er det vel lite vits å lese i de trådene?

Å har du autoritet til å fjerne hele dritten så gjør for all del det om du måtte ønske. Det legger liksom litt demper på stemningen her inne uansett når det viser seg at folka som er med å drive stedet ikke har noe til overs for denne delen.

Jada, mye søppel her inne. Tonnevis! Men sånn er det bare på offentlige forumer. Men det er også mye latterlig, informativt, spennende og en haug med gullkorn blant dritten også. Og en del kule folk. Iden om ett Norskt forum der folk kan være seg selv, spørre og diskutere ting som ikke er akseptert i resten av samfunnet var veldig kult. En liberal plass med alt fra "freaks" til helt normale folk. Men whatever, gjør stedet om til diskusjon.no eller foreldreportalen vist du kan/ønsker.
Er ikke hypnotikabd er anxiolytika. Så er meningen du ikke skal bli så altfor sløv av det kontra rohypnol eller apodorm
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av m0b Vis innlegg
Mottatt.
Vis hele sitatet...
Hen har jo et godt poeng. Når folk føler skyld eller skam for å poste innenfor regelverket er det lov at noen sier ifra. Jeg mener også dere får ta en avgjørelse, enten får dere akseptere oss som bruker rusmidler eller så får dere stenge oss ute. Jeg har ikke noe problem med noen av delene, det jeg dog har et problem med er all denne sytingen.
Sist endret av Skinny; 14. april 2023 kl. 10:44.
Jeg sov som en baby inatt
Tok litt tid da, men det var niice.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Resept på ksalol?
Ville det ikke ha vært xanor ettersom ksalol ikke selges av norske apotek?
Så da er de kanskje ikke så legit likevel.
Vis hele sitatet...
Må man ikke ha resept på ksalol da? Kan da ikke bare spørre om de i har de i kassa på Kiwi lizm.
Men illegale markeder finnes vel der ute også
Sist endret av HallaKompis; 14. april 2023 kl. 11:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Må man ikke ha resept på ksalol da? Kan da ikke bare spørre om de i har de i kassa på Kiwi lizm.
Men illegale markeder finnes vel der ute også
Vis hele sitatet...
Jeg tror du misforstår, og jeg føler at alle xanaxknaskerne her på forumet gjør også delvis det samme.

Alprazolam er virkestoffet du er ute etter. I Norge heter medisinen Xanor/xanax. Du får ikke tak i 'ksalol' på norske apotek.

Skal jeg legge godvilja til, så tipper jeg av at hele misforståelsen kommer av at 'ksalol' er slangnavnet for Alprazolam, uavhengig hvor man befinner seg.

Sitat av HallaKompis Vis innlegg
men var så heldig å snuble borti noen med 2 stk 1mg ksalol, og han får det på resept så jeg vet de er legit.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Superspurv; 14. april 2023 kl. 11:52.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror du misforstår, og jeg føler at alle xanaxknaskerne her på forumet gjør også delvis det samme.

Alprazolam er virkestoffet du er ute etter. I Norge heter medisinen Xanor/xanax. Du får ikke tak i 'ksalol' på norske apotek.

Skal jeg legge godvilja til, så tipper jeg av at hele misforståelsen kommer av at 'ksalol' er slangnavnet for Alprazolam, uavhengig hvor man befinner seg.
Vis hele sitatet...
Ja okei, da var det nok en misforståelse fra min side
xanor/xanax er kjekt når man trenger de!
Sist endret av HallaKompis; 14. april 2023 kl. 12:10.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan uttaler dere ksalol? Zahlol? Kåsalool? K S A-lol?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan uttaler dere ksalol? Zahlol? Kåsalool? K S A-lol?
Vis hele sitatet...
Sier bare kasol jeg. Eller chille pille
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan uttaler dere ksalol? Zahlol? Kåsalool? K S A-lol?
Vis hele sitatet...
Litt forskjellig, jeg utaler det "Søppel" med stor S men noen sier salol.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Mener å ha lest at det uttales "XALOL", samme lyden som "XANOR/XANAX ?

Her rundtom går de som regel bare for "blå"
Sist endret av Mr.Septik; 15. april 2023 kl. 16:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her også går de som regel for «blå», «xanax» og så videre, egentlig alt utenom ksalol, det har jeg omtrent ikke hørt en eneste person si : P
Xanor uttaler jeg som Eksanor, og xanax blir zænækss.
Ksalol er notorisk kjent for å ha varierende mengde virkestoff i seg etter det jeg har lest, har ikke brukt disse selv. Så det var noen som prøvde å veie dem, vekten per pille (inkludert fyllstoff, bindestoff og virkestoff osv.) varierte fra 89-110mg. Mens de mer "kjente" som Pfizer lå på 100-101(?) Husker ikke eksakt. Men kan være en forklaring.
Sitat av Marriese Vis innlegg
Ksalol er notorisk kjent for å ha varierende mengde virkestoff i seg etter det jeg har lest, har ikke brukt disse selv. Så det var noen som prøvde å veie dem, vekten per pille (inkludert fyllstoff, bindestoff og virkestoff osv.) varierte fra 89-110mg. Mens de mer "kjente" som Pfizer lå på 100-101(?) Husker ikke eksakt. Men kan være en forklaring.
Vis hele sitatet...
Ikke opplevd dette selv. Jeg har kjøpt en god del poser med 1000 i hver etterhvert(noen år siden nå), og disse pillene blir jo ikke telt, de bare veier dem og vakuumpakker 1000 i hver. Noen ganger var det litt ekstra oppi, men pillene var alltid identiske. Dette hadde jo ikke funket med så varierende vekt.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ikke opplevd dette selv. Jeg har kjøpt en god del poser med 1000 i hver etterhvert(noen år siden nå), og disse pillene blir jo ikke telt, de bare veier dem og vakuumpakker 1000 i hver. Noen ganger var det litt ekstra oppi, men pillene var alltid identiske. Dette hadde jo ikke funket med så varierende vekt.
Vis hele sitatet...
Selvom ikke vekten på tabletten varierer kan mengden virkestoff variere. Har selv opplevd å ta en kvart xanor og blitt monsterfucked, kjentes ut som jeg hadde spist 10 stk.
Problemet er at virkestoffet er såpass potent, at når en tablett på 100mg bare skal inneholde 1mg virkestoff er det fort gjort at det blir mer. Spørs åpenbart på metodene som er brukt i blandingsprosessen. Jeg personlig stoler ikke lenger på gatevarene, da det er så mye "hjemmemekk".
Sist endret av Skinny; 16. april 2023 kl. 18:15.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Selvom ikke vekten på tabletten varierer kan mengden virkestoff variere. Har selv opplevd å ta en kvart xanor og blitt monsterfucked, kjentes ut som jeg hadde spist 10 stk.
Problemet er at virkestoffet er såpass potent, at når en tablett på 100mg bare skal inneholde 1mg virkestoff er det fort gjort at det blir mer. Spørs åpenbart på metodene som er brukt i blandingsprosessen. Jeg personlig stoler ikke lenger på gatevarene, da det er så mye "hjemmemekk".
Vis hele sitatet...
Det jeg mente er at det er veldig sjelden man finner såpass sketchy piller at de har ett avvik på 20% i vektforskjell på totalvekten. De som omsetter store mengder piller bruker jo vekt for å finne antall, og det blir svært vanskelig med så store variasjoner. Husker når jeg kjøpte Bensedin så veide 1000 stk 200g(om jeg husker riktig, 1000 rivotril(roche2) veide 176g, og ksalol var vell 100g. En pose med tusen veide som regel noen gram over slik at garantert var nok piller i posene.

Har jo opplevd at piller har variasjon i effekten, men har som regel gått ut i fra at det skyldes dagsformen.
Når de lager en pulvermiks som skal presses så bruker de en maskin som rister pulveret, eller en kulemølle av ett slag. Sikkert mange improviserte løsninger som sementblandere også.

Microcrystaline cellulose som både er ett bindemiddel og ett fyllstoff har den egenskapen at det fungerer veldig bra for å lage en homogen mikstur, men siden dette er piller som krever veldig lite virkestoff så er det nok veldig vanskelig å gjøre det nøyaktig nok. En liten klump med virkestoff er alt som skal til for at en pille blir veldig mye mer potent enn den neste, så jeg forstår skepsisen, men jeg har heldigvis aldri opplevd noe lignende selv, syntes de folka som driver med det der er flinke folk:P
Sist endret av DrDeath; 16. april 2023 kl. 19:38.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det jeg mente er at det er veldig sjelden man finner såpass sketchy piller at de har ett avvik på 20% i vektforskjell på totalvekten. De som omsetter store mengder piller bruker jo vekt for å finne antall, og det blir svært vanskelig med så store variasjoner. Husker når jeg kjøpte Bensedin så veide 1000 stk 200g(om jeg husker riktig, 1000 rivotril(roche2) veide 176g, og ksalol var vell 100g. En pose med tusen veide som regel noen gram over slik at garantert var nok piller i posene.

Har jo opplevd at piller har variasjon i effekten, men har som regel gått ut i fra at det skyldes dagsformen.
Når de lager en pulvermiks som skal presses så bruker de en maskin som rister pulveret, eller en kulemølle av ett slag. Sikkert mange improviserte løsninger som sementblandere også.

Microcrystaline cellulose som både er ett bindemiddel og ett fyllstoff har den egenskapen at det fungerer veldig bra for å lage en homogen mikstur, men siden dette er piller som krever veldig lite virkestoff så er det nok veldig vanskelig å gjøre det nøyaktig nok. En liten klump med virkestoff er alt som skal til for at en pille blir veldig mye mer potent enn den neste, så jeg forstår skepsisen, men jeg har heldigvis aldri opplevd noe lignende selv, syntes de folka som driver med det der er flinke folk:P
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at det er vanskelig, alt du trenger er en dirt cheap kulemølle og kjøre den et døgn eller to. Har selv blanda homogene mikser med en sånn. Problemet er at ikke alle går for denne metoden, ksalol'en jeg spiste virket som om den var mikset for hånd. En visp blir litt for drøyt når det kommer til Alprazolam, men med tramadol feks så er det rimelig ufarlig da pilla veier omtrent like mye som virkestoffet.
Pga dette tør jeg ikke lenger å kjøpe potente virkestoffer på gata.
Sist endret av Skinny; 19. april 2023 kl. 23:09.