Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 903
Hei, har litt pc trøbbel her.
Jeg sitter med en pc som jeg prøver å installere windows på fra minnepenn. Jeg vet at minnepennen er bootable, for i går når jeg startet opp pcen med minnepennen i så kom jeg rett inn hvor man setter opp og installerer windows. Problemet da var at når jeg valgte en harddisk å installere på så sto det bare at jeg ikke kunne installere på denne disken, det sto altså på begge harddiskene. Så da åpnet jeg en command prompt vindu, og formaterte begge to. Men nå når jeg prøver å starte opp pcen igjen med minnepennen koblet i så får jeg bare beskjeden "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot Device and press a key_"

Har jeg fucked opp noe her, eller er det håp?
Har du sjekket at USB er valgt som alternativ før hdd som boot i BIOS? Evt. Er du sikker på at du ikke formaterte USB disken også?
Sist endret av reklame; 16. august 2015 kl. 12:11.
Trådstarter
Der sier du noe, det var faktisk ikke verre enn at jeg hadde formatert USB disken også
Takk for hjelpen