Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1088
Hei,
Plutselig kom de SVÆRE reklamene i cs som i ct spawn.
Er det noen mulighet for å få det bort?
Vet ikke, men det kom ikke plutselig? Har jo vært der et års tid elns?
Men kom plutselig på min egen server, det har det ikke vært før i dag...
Og ikke så store
Har du nylig installert AMX/skins/etc?
Nop... har installert CEVO men det var ikke det som gjore det
Vel.. Reinstaller, ta vare på cfg? Prøv både med og uten gammel cfg etter reinstall, se om det fortsatt kommer. I så fall, så tror jeg ikke det blir så lett å fjerne den.
Ta vare på cfg? Det er da virkelig horder med forskjellige .cfg filer i cstrike mappa.
Config du mener?
Så klart jeg mener config, hvem ellers av de .cfg'ene skulle han trenge?
Cfg står forresten for config.
Så lenge du bruker standardversjonen av de_dust2 (som jeg regner med du prater om) så kan du ikke fjerne reklamen. Det har ingenting med din egen config å gjøre, det er en ny feature på mappet. Valve har satt den på mappet av en grunn, eod.
Sitat av reedhelvet Vis innlegg
Så lenge du bruker standardversjonen av de_dust2 (som jeg regner med du prater om) så kan du ikke fjerne reklamen. Det har ingenting med din egen config å gjøre, det er en ny feature på mappet. Valve har satt den på mappet av en grunn, eod.
Vis hele sitatet...
Går det ann å laste ned textures som kun vil virke for meg?
Så jeg kanskje får den bort?
Har fått bort reklamen i scoarboardet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Usikker. Ser egentlig ikke problemet, den er jo bare i spawn.
Men, du kan vel google commercialfix dd2 , eller noe i den duren Men tviler egentlig. GL tho