Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 789
Får opp denne meldinga vær gang jeg skal inn på en server
http://i33.tinypic.com/2i78e82.jpg
Noen måter å fikse det på ;D ?
Sist endret av elodin; 27. oktober 2008 kl. 15:18. Grunn: Stort bilde
Velge en annen server. CS ble oppdatert og de endret protokoll fra 47 til 48. Dvs at du bare kan gå inn på servere med protokoll 48. Bare å prøve seg fram
Kommet en ny update til CS.
Flere servere har ikke updata systemet enda, så de kjører den gamle protokollen.

Er bare å vente, så blir det fikset over tid. Eller prøve å finne en server som har blitt oppdatert.
Trådstarter
23 0
Okey takk for hjelpen
Cs motoren er oppdatert. Og serverene som ikke har lagt inn den oppdateringen vil gi deg slike meldinger når du prøver å koble til.
Prøv å slett "registry.blob"-filen i steam-mappen
Sitat av loathsome
Prøv å slett "registry.blob"-filen i steam-mappen
Vis hele sitatet...
Bare ut av ren nysgjerrighet; hvorfor skal det funke? Den feilmeldinga han får, er jo på grunn av at serveren ikke har oppgradert til protokoll 48...?
Sist endret av s1gh; 27. oktober 2008 kl. 13:10.
Aner ikke, en venn av meg som er meget erfaren som ga meg tipset.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av loathsome Vis innlegg
Prøv å slett "registry.blob"-filen i steam-mappen
Vis hele sitatet...
Sletting av clientregistry.blob funker bare om feilmeldinga er "You have been disconnected from the server. Reason: Error verifying STEAM UserID ticket."