Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1259
Vil jeg få noe effekt av å blande knust sopp i bongmekk? Eventuelt knuse soppen og legge i bunn av brønnen, så ta bongmekk over? Kanskje blande det i jointmekk og røyke en joint?

Gjerne del egne tanker og erfaringer
Nei, du risikerer alvorlig lungeinfeksjon og null funk. Eneste psykoaktive soppen som kan røykes (så vidt jeg vet) er rød flue sopp, men selvom du får funk er det ikke risikofritt.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det røyksopp eller?Som han over sier er det fluesopp som kan røykes.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd å røyke rein tørka flein i pipe før. Jeg vet ikke om det var placebo men følte jeg fikk en veldig mild svak dmt ish high i et minutt. Men Jeg harka og hosta jævlig siden så det er ikke bra å røyke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prøvd å røyke rein tørka flein i pipe før. Jeg vet ikke om det var placebo men følte jeg fikk en veldig mild svak dmt ish high i et minutt. Men Jeg harka og hosta jævlig siden så det er ikke bra å røyke.
Vis hele sitatet...
Hardt hosting kan være ok rus i seg selv det, jeg ser fort stjerner og planeter iallefall Men placebo kan gjøre syke ting, for Psilocybin overføres ikke til røyk, virkestoffet brenner opp.
Fuck Mr. Plod!
Er det ikke flere tryptaminer i fleinen? Blir alle ødelagt under oppvarming?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka på ei pipe som var brukt til rød fluesopp så det låg sikkert ijen rester når jeg røyka hasj,hadde ingen planer om å få i meg det men kjente det å fikk rus men den var ikke verd det som kommer ALDRI til å touche det lr røyke til han som hadde det ijen rusen var ikke værd det siden det er så farlig som jeg har sagt i tidligere tråder ingenting slår en god strain weed så hold dere til det folkens��x��
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Har en Samisk tremenning som sier at å røyke tørket fluesopp funker
Men annen effekt/potens enn den orale fluesopp


Personlighet tenker jeg at alle som har sett tørrmassen til uttørket Lions Mane brenne som en kullbit, vil være beskjeden med å inhalere røyken fra å brenne tørket sopp

For psilocybin og psilocin som spesifikke virkestoff tenker jeg at de ikke kan brennes fra tørr sopp uten å inhalere masse søppel av verste sort

Om man kunne vanndampe dem derimot...

Det legger jeg igjen som en uløselig gåte, med det hint om at enkelte frimurer-badstuer jeg har sett fra innsiden går det an å dampe alkohol. Sprø kveld

Jeg kan ikke noe mer nyttig om temaet innser jeg
Sist endret av meaculpaUIO; 10. februar 2024 kl. 21:22.
Anonym bruker
"Rik Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen av tryptaminene tåler i utgangspunktet varmen, så jeg vil tro det er ganske meningsløst.