Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 444
Jeg sluttet å snuse for en stund siden og bruker Nicorette Spray. Problemet er at den er veldig dyr og hvert trykk gir litt vel mye nikotin. Det blir vanskelig å trappe ned dosene. Tenkte derfor å bestille ren nikotin og blande selv i mindre og mindre doser. Noen som vet om hvor jeg kan bestille dette og hvordan reglene er for innførsel?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rimelig sikker på at det er klink ulovlig. Det er utrolig giftig og etter Breivik brukte det (eller planla å bruke det, husker ikke) så kan jeg aldri tenke meg at du får det inn i landet på lovlig vis.
Tenker på sånn som de bruker til å blande inn i vape juice.
Ren nikotin er meget giftig, skal veldig lite til før du kan bli alvorlig syk og i enkelte tilfeller dødelig.

Man kan også importere ampuller med flytende nikotin (maks 100 ml) for vape, er dog ikke sikker på om det er i den rene formen du tenker på.
Kanskje champix kan være ett alternativ?
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Tenker på sånn som de bruker til å blande inn i vape juice.
Vis hele sitatet...
https://ismokeking.se/product/nicotine-100mgml/
Sitat av Jerna Vis innlegg
Kanskje champix kan være ett alternativ?
Vis hele sitatet...
Takk for tips, men klok av skade så stoler jeg med få unntak ikke på legemidler.
Ikke dumt. Fikk utrolig hjerteklapp og trodde at det skulle hoppe ut av kroppen av Champix.
Lykke til.
Sist endret av McIvar; 10. februar 2024 kl. 15:28. Grunn: Skrivefeil