Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1454
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, alle freakere

Har sett den del tråder om phenibut nylig. Er interessert i å prøve dette stoffet, men vet ikke hvor lett det er å få det på resept her i Norge....

Blir man straffeforfølgt om man prøver å innføre eller destrueres det bare hvis det blir stoppa i tollen? Lager ny tråd fordi jeg ønsker informasjon som helst er aktuell for 2023
Om du kan i det hele tatt få på resept her har jeg null peiling på.

Jeg prøvde innføre tidligere, gikk bra noen ganger, men endte opp med å bli anmeldt av tollen og ble tatt på jobb av politet og kasta i glattcelle + de ransakte lelilgheten min. Måtte i avhør, men slapp samme dagen. De trodde jeg hadde innført narkotika, da di som sendte det hadde merka de som noe annet. Endte med en påtaleunnaltelse etter 2 år, men mista jobben og sleit med paranoia og angst i 2 år etterpå.

Nå kjøper jeg innenlands fra en på hushboard :P det er dyrere.. men som du sikkert skjønner så orker jeg ikke at det skjer igjen..
Sist endret av Fittefresern; 18. september 2023 kl. 13:44.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
oppdatering phenibut har havna på narkolista sammen med kratom

https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...199#KAPITTEL_1

finner det under fenibut..


så nå har legemiddel fittene fått det som di vil.. så folk som brukte kratom/phenibut mot angst/depresjon yess..

nå har legemiddel industrien fått det som di vil sånn at flere kjøper antidepressiva isteden
Sist endret av Fittefresern; 3. februar 2024 kl. 19:14.
I helvete,im fucked.Phenibut har vært det eneste utenom benzo som jeg kan bruke for angst/depresjon.

Veit om plasser å få det på nett i norge,men er så jævla dyrt

Dette er faktisk ganske tragisk,greit nok,phenibut er avhengihetskapende,men det er ett bra legemiddel om det blir brukt riktig.

Ganske unik i effekt i effekt er det å

Norske staten slår til igjen,kommer sikkert til å begynne å bruke masse ghb istedet for phenibut.Bra jobba.
Sist endret av JayHova; 3. februar 2024 kl. 19:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Fittefresern Vis innlegg
Jeg prøvde innføre tidligere, gikk bra noen ganger, men endte opp med å bli anmeldt av tollen og ble tatt på jobb av politet og kasta i glattcelle + de ransakte lelilgheten min. Måtte i avhør, men slapp samme dagen. De trodde jeg hadde innført narkotika, da di som sendte det hadde merka de som noe annet. Endte med en påtaleunnaltelse etter 2 år, men mista jobben og sleit med paranoia og angst i 2 år etterpå.
Vis hele sitatet...
Fy faen bro. Det var leit å høre. For et hinsides blåst system. Det er så langt fra fortjent som mulig samt krenkende og bare urettferdig to the maximum. Godt at du er gjennom det da men fy faen for noen mennesker som dro deg gjennom den gjørma. Du har jo bare bestillt noe som er kategorisert som et legemiddel i Norge. Slike ting skal destrueres eller evt returneres dersom det stoppes i tollen og du ikke kan bevise at du har gyldig tillatelse til å importere det til eget bruk.

Her er det mange måter å prate med politiet, men hvorfor i alle dager ble du tatt på jobb? Hvorfor mista du den, fikk du ikke forklart situasjonen?

Trist å høre det er så jævla mye latterligheter som resultat av politiet, politikk, rettsystemet, maktmisbruk, korrupsjon, mangel på kunnskap og forståelse.

Jeg leser stadig ting som gjør meg oppgitt over menneskeheten og for en fucka verden vi lever i. Eneste man eventuelt kunne ha sagt noe på var hvis de hadde bevis på at du hadde planer om å selge varene videre.

Sitat av FriFugl Vis innlegg
Hva er phenibut?
Vis hele sitatet...
Gabaergisk stoff utviklet i Sovjetunionen. Meget lang halveringstid og psykoaktivt på doser gjerne fra 500-1000mg og oppover. Likner i sin effekt på stoffer som pregabalin og gabapentin. Men også benzo og alkohol. Men det er noe unikt og ulikt fra alle disse stoffene. Varer lengst av alle. sover utrolig dypt på phenibut. Har hatt noen av de beste morningene ever på dette stoffet, ved inntak rundt 14-16:00 dagen før i dosering rundt 2-3.5g.
Sist endret av BadtotheBone; 3. februar 2024 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så dumt at det er på lista nå da
Sitat av BadtotheBone Vis innlegg
Fy faen bro. Det var leit å høre. For et hinsides blåst system. Det er så langt fra fortjent som mulig samt krenkende og bare urettferdig to the maximum. Godt at du er gjennom det da men fy faen for noen mennesker som dro deg gjennom den gjørma. Du har jo bare bestillt noe som er kategorisert som et legemiddel i Norge. Slike ting skal destrueres eller evt returneres dersom det stoppes i tollen og du ikke kan bevise at du har gyldig tillatelse til å importere det til eget bruk.

Her er det mange måter å prate med politiet, men hvorfor i alle dager ble du tatt på jobb? Hvorfor mista du den, fikk du ikke forklart situasjonen?

Trist å høre det er så jævla mye latterligheter som resultat av politiet, politikk, rettsystemet, maktmisbruk, korrupsjon, mangel på kunnskap og forståelse.

Jeg leser stadig ting som gjør meg oppgitt over menneskeheten og for en fucka verden vi lever i. Eneste man eventuelt kunne ha sagt noe på var hvis de hadde bevis på at du hadde planer om å selge varene videre.



Gabaergisk stoff utviklet i Sovjetunionen. Meget lang halveringstid og psykoaktivt på doser gjerne fra 500-1000mg og oppover. Likner i sin effekt på stoffer som pregabalin og gabapentin. Men også benzo og alkohol. Men det er noe unikt og ulikt fra alle disse stoffene. Varer lengst av alle. sover utrolig dypt på phenibut. Har hatt noen av de beste morningene ever på dette stoffet, ved inntak rundt 14-16:00 dagen før i dosering rundt 2-3.5g.
Vis hele sitatet...
mista jobben.. fordi dagen jeg ble tatt i avhør var det sånn obligatorisk oppmøte pga noe kurs.. og i og med jeg ikke fikk møtt (siden jeg var i glattcelle ) mista jeg jobben -_- Dette var i start perioden av jobben som jeg akkurat hadde fått. jeg fikk ikke ringt lege heller, så kunne ikke få sykemelding.. Og man kan ikke få lovlig tilbakevirkende sykemelding dag fra legen, selv om legen sa han kunne gi meg det. Men det var ikke gyldig xD nei fuck det greiene der.. glad jeg er ferdig med dritten!