Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 642
Fant ikke riktig forum for dette sp så endte opp her. Jeg har av og til opplevd å få "støt" i leppa når jeg vaper. Dette er snakk om forskjellige vapere og det er ikke varm e-juice som du kan få på tunge f.eks. Dette føles som et lite nålestikk også kan du bli litt nummen akkurat der.
Jeg snakket med butikken jeg kjøpte vaper i og han hadde opplevd det samme men ante ikke hvorfor. Han var sikker på at det ikke var støt da han mente vapere ikke kunne gi noe støt.

Andre som har opplevd det samme og vet hva det kommer av?
Det er nok fra jusen. Da jeg hadde vape, så fikk jeg også dråper på leppa med høy varme. Jusen koker, og bobler.
Ble du nummen etterpå??. For dette er som ett stikk med en nål og jeg blir nummen , føles akkurat ut som elektrisk støt. Jeg får heller ingen blemme/sår av det som jeg antar man får av varm jucie?
Sist endret av Shadowchaser; 30. oktober 2020 kl. 16:35.
Nja, ble litt nummen, det kan jo være varmen og nikotinen kanskje. Jeg fikk aldri merker etterpå, selv om det er vel over 100C (regner med at blanda jus har høyere kokepunkt enn vann), er det jo en liten dråpe som avkjøles raskt (mener jeg).

Du kan jo prøve å fjerne tanken og dryppe rett på bomullen, holde leppene noen centimeter unna, og varme det til det koker. Hvis du får dråper på deg og det stikker på samma måte, så har du funnet årsaken.
E nokk bare liten dråpe �� får ofte sånn når jeg bruker RDa med en squonk mod og er litt ivrig på pumpingen.