Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3005
tenker å prøve xanax kombinert med røykings en dag. Har 4mg. Hvile doser bør jeg holde meg til? Har aldri tatt noe benzo eller lignende medikamenter tidligere. Å hvor lenge fra siste tabelett bør jeg vente med å kjøre bil? Kan man møte folk dagen derpå uten at man fremstår som rusa?
Xanax virker ganske fort så prøv deg frem med 1mg først, og alltid røykings før Benzo. Føler du lite etter 20 min ville jeg prøvd å re-fyre for så å ta 2mg. Halveringstiden på Xanax er 12 timer så det er en av de benzoene som er raskest ute av kroppen, så etter 12 timer skal du ikke ha noe mer virkning igjen. Da vil jeg også si at du burde vente 12 timer før du kjører bil, selv om du ikke har lov til å ha noe Alprazolam konsentrasjon i blodet når man kjører bil.(om jeg ikke tar feil?) Er visst Xanor og Rivotril hvor du ikke har lov til å kjøre bil i det hele tatt så lenge du har det i blodet. Når stoffet er ute av blodet helt er som regel halveringstiden x5 - Altså, 12x5 = 60 timer = 2-3 dager.