Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2177
Heihei. Jeg er en 20 år gammel gutt som har testa litt forskjellig, fikk nylig diagnosene; paranoid schizofreni, ptsd og dyssosial personlighetsforstyrrelse.. har fått utskrevet seroquel depot 300mg tabletter, stod at dem ikke måtte knuses/deles så jeg måtte jo såklart prøve, og tok først 2 seroquel og knuste og droppa, fikk en helt syk opplevelse når jeg halvsov.. nå i kveld knuste jeg 3 stk (100mg over dosen som er anbefalt pr døgn) altså 900mg seroquel, så er spent på hva som vil skje i natt... noen andre som har eksprimentert med Seroquel?

Moderator bes flytte tråden om feil forum

Mvh K.I Behring
Har ikke eksperimentert, men har over perioder tatt seroquel om kveldene. Vil du utdype den syke opplevelsen du hadde? Kan høres ut som at du har hallusinert fordi du har nekta kroppen å gå helt i søvn, da kroppen virkelig ikke vil noe annet.

Av de gangene jeg har blitt slått ut av seroquel, så har jeg bare blitt slått ut. Blir så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken i sofaen, vanligvis må jeg ligge i senga en times tid før jeg sovner. I tillegg får jeg en sinnsyk matlyst, men trøttheten har ofte vært så heftig at jeg sovner fremfor å spise.
Du fikk depot pga langvarig frislipp av virkestoff. Det er nok derfor det stod at tablettene ikke skal knuses, deles, tygges. Depot skal sørge for en jevn dose medisin og mtp diagnose så vil medisinen helt sikkert hjelpe.

Rus har jeg aldri opplevd på seroquel, selv om jeg har kommet i skade for å ta langt over døgndose når jeg var så sjuk at jeg ikke klarte å huske om jeg hadde tatt medisiner eller ei. Dette var før jeg fikk disse multidose posene.

Det kan være endel bivirkninger på seroquel spesielt på høye doser, så ville kanskje ikke forsøkt å gå over dosene foreskrevet av lege. Meg bekjent har ikke seroquel noe ruspotensiale.
Seroquel brukes som rusmiddel i fengsler der dem ikke får inn bedre dop. Det går ann å ruse seg men bivirkningene må jo være grusomme.
Seroquel/quetiapin er et antipsykotika, og vil ikke gi deg rus.
Men det kan dog være at du blir litt trøtt, men noe mer "spennende" med Seroquel må du nok dessverre lete lenge etter.


Det som kan gå gærnt om du bruker de over lengre tid, er at kroppen venner seg til medikamentet. Og først DA, når du seponerer, kan du risikere å gå på en skikkelig smell.
Meningsløst å knuse en Seroquel for og oppnå annet enn å være totalt zombie i noen timer vel
Sist endret av Sluzzz; 25. august 2017 kl. 00:54.