Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1855
Hei! Jeg lurer på hvordan pillene skal se ut, i forhold til merker, skrift, osv.
Jeg har knasket èn gang før i mørket, så jeg har egentlig ikke peiling på hvordan de skal se ut.

Jeg er litt bekymret for å få falske piller eller noe annet dritt rett og slett!
Har et par det kun står 10mg på, men flere tråder her beskriver forksjellig.
Det står typisk "Roche 10" på den ene siden med delestrek på den andre.

Du kan ta for gitt at de er falske. Nesten all benzo du får kjøpt uten innpakning er kokt sammen i et badekar i Øst-Europa. Det kan fortsatt være diazepam dog.
Anonym bruker
"Troende Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noe forskjell på blå valium og stesolid 5 mg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noe forskjell på blå valium og stesolid 5 mg?
Vis hele sitatet...
Ja, blåvalium er 10mg Diazepam. Mens Stesoliden bare er 5mg som du sier. Likt virkestoff i begge, bare forskjellig preparat navn på Stesoliden.
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Nesten all benzo du får kjøpt uten innpakning er kokt sammen i et badekar i Øst-Europa.
Vis hele sitatet...
Har en fortid som består av en god del pillespising, men har likevel for det meste kun fått på brett, eller så er de "poppet ut" av originalblister på diaz/blå-fronten. Gikk en del i rivo også, og da gikk det kun i "skikkelige" forseglete glass, eller i polsk blister. Synes selv det er så rart å høre om de som får slik heimkok som du beskriver. Kanskje bare jeg som har vært heldig på den fronten..

Relativt enkelt å få tak i benzodiazepiner her til lands, så behovet er vel kanskje mindre pga. det. Kan jo skjønne at det er lukrativt å f.eks kjøpe en haug med alprazolampulver og presse det selv, men hadde ikke sett på det med skepsis da det er en god del kvalitetshjemmemekk også, som kun er tilsatt maisstivelse eller lignende.