Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 549
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg tok 2mg rivotril tysdag eller natt til onsdag og skal ta blodprøve for rustest idag, har jeg ødelagt alt nå eller tror dere den kan vær rein? Har vert rusfri lenge, tok amf onsdag også
Rivotril kan som oftest påvises i urin ca. 1 uke, så du ligger nok litt i grenseland.
Lykke til. Jeg personlig lærer best hvis jeg først går på en smell.
Sist endret av Superspurv; 9. juli 2020 kl. 15:59.
Onsdag var jo igår? Er det det du mener, eller forrige uke?
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Onsdag var jo igår? Er det det du mener, eller forrige uke?
Vis hele sitatet...
Ja. Det lurte jeg også på.
Også, tar du prøve såpass seint på dagen?
Sist endret av Arex_x; 9. juli 2020 kl. 16:11.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Onsdag amf ja i går og rivotril tysdag, skal ta prøve kl 5, men det et blodprøve derfor jeg lurte om det kunne være en liten sjangs for at det gikk bra
Anonym bruker
"Ydmyket Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Onsdag amf ja i går og rivotril tysdag, skal ta prøve kl 5, men det et blodprøve derfor jeg lurte om det kunne være en liten sjangs for at det gikk bra
Vis hele sitatet...
Halveringstiden for Rivotril er 30-60 timer, så har det sannsynligvis enda i blodet. Jeg ville ha skippa prøven, funnet på noe bullshit for hvorfor du ikke kunne idag.