Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 532
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må ærlig innrømme at dette legemiddelet er sterkt undervurdert spesielt i kombinasjon med z-hypnotika eller annen hypnotisk benzo. Kombinasjon kan minne litt om en veldig Tung Morfinrus. Noen som opplever det samme og syntes seroquel er en fin enhancer for noen typer rus?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner hvor du vil med dette.

Personlig kan jeg ikke fordra dette preparatet.

Om noen år vil det bli skandaler når misbrukspotensialet avdekkes, og man skjønner at dette ikke er så veldig mye mindre vanedannende enn benzo. I tillegg blir man(jeg) tjukk, dum og deprimert. Masse ekle bivirkninger med den dritten.

Har lenge sett tendenser i miljøer som snakker opp seroquel som noe rekreasjonelt.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel er ikke noe jeg forbinder med hygge og kos. Det er et helvetes preparat som gjør hodet så langsomt og appetitten så stor at det endrer deg som person og menneske utrolig kjapt. Dessverre må jeg og mange med meg stå på seroquel for å unngå å bli dårlig. Men selv om jeg noen ganger tar seorquel og har tatt eller kommer til å ta sobril eller imovane så gir det meg ikke noe rus eller noen positiv opplevelse. Sobril fjerner akutt angstanfall om det blir så heftig at jeg ikke klarer å roe ned uten, men stort sett går det måneder mellom hver sobril. Imovane må jeg ta oftere for å unngå å våke meg psykotisk. Imovane på toppen av seroquel = null rus. Men jeg kan klare å sovne selv om det er mye aktivitet i hodet eller masse uro i kroppen.

Aldri hørt mennesker ta seroquel som rusmiddel men jeg vet noen som speeder bruker seroquel for å lande mykere. De får ikke noen ekstra rusfølelse av seroquel, bare at seroquel kan hjelpe dem å sovne etter mye speed over flere dager eller å hjelpe dem å unngå å bli nedtrykt dagen derpå når de nyktrer opp.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du ruse deg på kvetiapin så kan du like gjerne stikke i butikken å kjøpe en pakke paracet og snorte den.
Jeg ser ikke noe misbrukerpotensiale i det. Jeg brukte det for søvn fast i litt over et år å slutta på dagen da jeg plutselig ble trøtt av meg selv en kveld. Ikke noe abstinenser eller ubehag. Tok ca 250mg en kveld med 1g koffein og når den kikka inn og jeg lukka øynene kunne jeg fortsatt se ting. Var som å gå ut å inn av søvn uten å sove i heletatt.