Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2365
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Halla! Jeg la noen av jointene mine i en tom paracet brusetablett (sitronsmak) boks. I dag, altså 2 uker etter skulle jeg røyke dem, men var sjukt overrasket at de ikke lukta noe weed i det hele tatt. Weeden har egentlig supersterk lukt, men etter å ha vært i denne boksen en stund har lukta blitt helt borte. Nå lukter jointene mine kun litt sitron. Jeg lukter så godt som jeg klarer og til og med åpner den ene jointen og lukter direkte på weeden, men det er ikke engang bittelitt weed lukt. Lukta har blitt helt fullstendig eliminert. Spørsmålene mine er som følger: 1. er weeden ødelagt? 2. Har kvaliteten på weeden gått ned?
1. Nei
2. Ja
Weeden din kan ikke bli ødelagt av å ha blitt oppbevart i en tom paracet brusetablett boks. Er ingen grunn til at kvaliteten på weeden din skal ha endret seg heller.
Lukter det mindre har den blitt dårligere.
Weeden tørker ut bare. Hvor stor betydning det har vet jeg ikke
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Invester i https://www.gartnerbutikken.no/produ...8aAvBpEALw_wcB så kommer du aldri til å ha tørr weed lenger.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får samme effekt av å legge ei bønne i en tom snusboks, lukter bare mint hvis den har vært der lenge. Shiten tørker ut, bli ikke merkbar dårligere kvalitet føler jeg. Mister den ferske smaken. Helt ufarlig.

Best oppbevaring føler jeg i glass krukke, som står i et tørt skap. Gjærne mellom18-21+C.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Lukter det mindre har den blitt dårligere.
Vis hele sitatet...
Det er ikke sant. Weeden har bare tørka ut fordi den har ligget lenge. Den er mest sannsynelig sterkere enn da TS la jointene i boksen.

Fyr løs, TS
Weeden er sansyneligvis like god som sist. Ikke noe problem å røyke. Bare prøv å grinde opp weed å lukt på det, så stinker det. Men har der ligget på et fat en dag eller no, så lukter det så å si ingen ting.
Apoteket selger urinprøveglass til 25kr stykket, de gir ingen lukt og etter min erfaring er bønna like fin etter en uke eller to
Jeg syns også tørket weed er best, men har også likt litt throathit også
Sainte-Terrer
jajasamannen's Avatar
Som flere andre her har påpekt så har nok gresset ditt det bare bra. Det er ingenting som skal tilsi at kvaliteten verken har gått opp eller ned.

Når det er sagt, så ser jeg at det ble tale om at gresset kunne ha tørket ut, noe som jo ikke er usannsynlig. Det samme kan fort også gjelde tobakken.

Om man befinner seg i den leie situasjonen at gresset og/eller tobakken har tørket ut, så kan man tilføre produktet fuktighet igjen ved å legge gresset eller jointen oppi noe ala et norgesglass sammen med litt epleskall. Mengden epleskall avhenger av hvor mye gress du skal tilføre fuktighet, og evt. hvor mye fuktighet du ønsker. Det er jo ikke om å gjøre å ha for fuktig gress heller. Gresslukta vil for så vidt ikke forsterkes markant av dette, men du kan nå glede deg over at du har tilført en herlig eplelukt til ditt produkt.

Når du først røyker jointen vil du nok ikke kjenne noe til eplelukten, men vips – du har rehumidifisert ditt gress!

Ps. Det holder at det ligger slik over natten.
Om boksen weeden har ligget i ikke er lufttett så har nok kvaliteten gått litt ned. Hvor mye den har rukket å gå ned på 2 uker er diskutabelt. Er nok god funk i jointene enda og det er ikke sikkert du merker forskjell engang. Det er ihvertfall tull at weeden har blitt bedre om weeden var perfekt tørket i første omgang
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
igjen, en Boveda pakke er plenty for å holde weeden din i perfekt Relativ fuktighet som har mye å si på hvordan weeden din holder seg. Dette er da en ganske viktig prosess for å beholde terpenene i Cannabisen din.

Så 1.nei 2. JA

Dette er ganske basic info rundt de medisinke verdiene av cannabis.
Anonym bruker
"Ivrig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som andre sier er det mulig de har gått noe ned i kvalitet sånn teoretisk. Jeg har oppbevart weed i beholder som ikke er lufttett i over/rundt en måned og får alltid god funk likevel. Blir bare litt mer tørr og mindre lukt, men ellers har det lite å si fra min erfaring. Med utgangspunkt at du ikke har weed som er litt dårlig kvalitet da.