Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3911
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde sjeldent problemer å få Phenibut gjennom tollen før. Nå er det totalt umulig. Prøvd å bestille fra forskjellige nettsteder, men 1 av 10 kom gjennom. Har seff gitt opp hele greia, men lurer på om de følger ekstra med på meg, eller om rutinene har blitt knallstrenge?
Strengere har de nok ikke blitt, men de har fått Palantir som driver med dataanalyse på laget, som gjør at de lettere kan finne folk/pakker av interesse. Er du f.eks flagget fra før av for en ulovlig sending som politiet har blitt varslet om vil de sjekke disse ekstra, og det er ekstremt raskt og enkelt.

En artikkel om samarbeidet.
Sist endret av Xasma; 15. januar 2018 kl. 22:37.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva gjør jeg når politiet ringer? Nekte?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Xasma Vis innlegg
Strengere har de nok ikke blitt, men de har fått Palantir som driver med dataanalyse på laget, som gjør at de lettere kan finne folk/pakker av interesse. Er du f.eks flagget fra før av for en ulovlig sending som politiet har blitt varslet om vil de sjekke disse ekstra, og det er ekstremt raskt og enkelt.

En artikkel om samarbeidet.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg nekter. Er det stor sjanse for at de legger inn masse ressurser? Det er ikke narkotika, men det er ulovlig legemiddel.

Suger. Digget Phenibut...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg nekter. Er det stor sjanse for at de legger inn masse ressurser? Det er ikke narkotika, men det er ulovlig legemiddel.

Suger. Digget Phenibut...
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke da rusmidler, toll og straff for slikt ikke er noe jeg har erfaring med eller særlig interesse for. Jeg kan bare forklare hvorfor tollvesenet har blitt flinkere til å finne pakker som inneholder ulovlige gjenstander.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Xasma Vis innlegg
Jeg aner ikke da rusmidler, toll og straff for slikt ikke er noe jeg har erfaring med eller særlig interesse for. Jeg kan bare forklare hvorfor tollvesenet har blitt flinkere til å finne pakker som inneholder ulovlige gjenstander.
Vis hele sitatet...
Takk for infoen. Har lurt litt på det, ja.

Noen andre som vet noe om det andre?
Du har sannsynligvis fått tollsperre hos Posten. Dette betyr at alle pakker som skal til deg sendes rett til tollageret på Alnabru hvor det kontrolleres av tollvesenet.
Hvis det er tilfellet vil det ikke hjelpe å bestille fra en annen selger. Det du kan gjøre er å finne noen som er dumme nok til å la deg bestille i deres navn.

FYI, tollsperre er ikke noe som nødvendigvis oppheves etter en viss tid heller. Det hjelper ikke å flytte eller bytte navn, da tollsperren følger personnummeret ditt.
Sist endret av Pope; 15. januar 2018 kl. 23:35.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
Du har sannsynligvis fått tollsperre hos Posten. Dette betyr at alle pakker som skal til deg sendes rett til tollageret på Alnabru hvor det kontrolleres av tollvesenet.
Hvis det er tilfellet vil det ikke hjelpe å bestille fra en annen selger. Det du kan gjøre er å finne noen som er dumme nok til å la deg bestille i deres navn.

FYI, tollsperre er ikke noe som nødvendigvis oppheves etter en viss tid heller. Det hjelper ikke å flytte eller bytte navn, da tollsperren følger personnummeret ditt.
Vis hele sitatet...
Var redd for noe sånt. Får bare håpe jeg får brev fra tollen/Legemiddelverket. Det er når brevet ikke kommer politiet pleier å bli involvert.

Får bare kjøre nekt, nekt, nekt. Det lærte jeg her inne
▼ ... over en måned senere ... ▼
Får man alltid beskjed fra tollen at pakken er stoppet?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei og når du ikke får beskjed så lønner det seg å rydde huset
hvor lang tid tar det før dem kommer? Er 4 mnd siden, er jeg safe?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg bestilte to pakker som aldri kom frem. Ikke brev fra tollen. Var vel i april-juni i fjor. Har lest om folk som får telefon fra politiet 1,5 år etter. Så vi er vel ikke 'safe' enda.
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
hvor lang tid tar det før dem kommer? Er 4 mnd siden, er jeg safe?
Vis hele sitatet...
Vanligste, som jeg har inntrykket av, er rundt 6 måneder. Så du burde nok ikke ta det rolig før det har gått minimum 8 måneder.

Selv så fikk jeg flere pakker med benzoer beslaglagt rundt Juli/August i fjor. Politiet kom ikke før i begynnelsen av Desember.
Skal forøvrig sies at jeg bor i et tettsted, hvor politiet ikke akkurat har mye å gjøre. I større tettsteder/byer ville det nok tatt ytterligere 3 måneder (minst).
Sist endret av Who?; 6. mars 2018 kl. 18:32.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bodde på liten plass og fikk besøk etter 14mnd.

Dreit meg ut nok en gang og nå har jeg ventet siden juli '17.

Kjipt å sitte med snutenoia.
Nå er jeg glad jeg aldri har bestilt ting på kanten av loven.... Poitiet på døren er det værste. Lykke til dere. Jeg har nok problmer med å få inn visse vaping ting nå.

s
14 mnd? Da tror jeg at jeg heller tar sjansen. Får heller ta i mot en bot
Mottok nettop en pakke med phenibut fra Bioeva, ikke åpnet.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Polkos Vis innlegg
Mottok nettop en pakke med phenibut fra Bioeva, ikke åpnet.
Vis hele sitatet...
Mottok nettopp brev fra tollvesenet, pakke fra Biovea ble tatt.