Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2545
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Nå har guttene fra Tromsø i MVNISK som jeg er manager for sluppet sin andre singel som heter "Spill". Freak har i over 10 år vært plassen jeg har brukt når jeg har skapt eller vært med å skape noe jeg er stolt av, så derfor er det naturlig for meg å poste den her!

Alt av feedback og tilbakemeldinger er totalt gull verdt. Å høre fra fans og kompiser at det er ei bra låt er veldig motiverende, men skikkelig konstruktiv tilbakemelding fra folk ingen av oss kjenner kan virkelig hjelpe oss å utvikle oss som musikere. Jeg håper noen gidder å ta en liten lytt og si hva dere synes, positivt eller negativt!

Spotify
Youtube
Syns tekstene og autotunegreiene er cringe, men hører at det er gjennomført og bra produsert med fet beat.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemelding!
▼ ... over et år senere ... ▼
Liker du kaller det hip-pop.

Dette er bra nok for norsk radio, 100 prosent.

Ekke min stil, men føles ut som det vil treffe 95 prosent av nordmenn, om du fikk d på radio. Og d r vel målet? ��