Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 4084
Hei,

Jeg skal neste uke fly i nesten 15 timer, på flyet er det strømuttak å jeg skal ha med laptopen, for å få tiden til å fly (bokstavligtalt) så leter jeg etter spill som ikke krever mus, høres ut som en enkel sak, men jeg finner ingen som jeg kan anse som morsomme å spille.

Har dere noen forslag til spill som ikke krever mus som kan være underholdene noen timer? Sjanger spiller ingen rolle.
Minecraft!
Cookie Monstah ^_^
garrys mod? strategi spill? ( feks: rise of nation, warcraft 3, RTW, rollercoaster)
støtter mincraft i alle fall. men anbefaler deg å ta med headsett/øreplugger så du kan høre på musikk, for du går jævlig lei av minecraft etterhvert
Trackmania, du bruker kun piltastene og enter (til å restarte etter at du failer i første svingen).
one does not simply qwop.
Sitat av Bacterius Vis innlegg
Hei,

Jeg skal neste uke fly i nesten 15 timer, på flyet er det strømuttak å jeg skal ha med laptopen, for å få tiden til å fly (bokstavligtalt) så leter jeg etter spill som ikke krever mus, høres ut som en enkel sak, men jeg finner ingen som jeg kan anse som morsomme å spille.

Har dere noen forslag til spill som ikke krever mus som kan være underholdene noen timer? Sjanger spiller ingen rolle.
Vis hele sitatet...
Super Meat Boy, LTTP (med emulator) og andre spill som er på N64 som Super Mario 64, Mario Kart 64 osv.
Limbo trengs det ikke mus for å spille.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
TrackMania anbefales! TrackMania NationsForever er forresten gratis og helt lovlig å laste ned, og om du har nett kan du spille mot andre! Har også egen track-generator. Ser F4celess allerede har sagt det, men...
Trackmania og Binding of Isaac. Beste skole/tur spillene ever på PC
VVVVV! Finn download i bukta e.l

Edit: Zelda på emulator eller Pokemon?
Sist endret av Deximus; 14. mars 2012 kl. 13:07.
Last ned Emulator å spill Final Fantasy X, da har du spill for hele flyturen til OG tilbake igjenn..!
Need for speed underground to funkar bra uten mus.
..↑
←→
Sist endret av Europeanut; 14. mars 2012 kl. 13:06.
Sitat av lordstian Vis innlegg
for du går jævlig lei av minecraft etterhvert
Vis hele sitatet...
Det er jo smak og behag da! Eg har mange hundre timer med Minecraft bare det året her, og blir aldri ordentlig lei. Hender eg tar en pause på et par uker, men det er alltid like gøy og komme tilbake.
Men om det er noe gøy og spille MC med toutchpad er vel noe annet, litt ekkelt og styre da
Hvis du har en PS3 controller, så kan du spille typiske konsoll spill på pc.. Som GTA Vice City / SA / IV. Eller bilspill osv.
Sett at du gidder å dra på en ps3 controller og en USB kabel. Synes selv det er mye bedre å spille spill med controller enn med laptop tastatur/mus. Alt fra FIFA til GTA-serien og L.A Noire, Mafia 2, Red Dead Redemption.

Hvis du vil, kan jeg guide deg til hvordan du setter opp ps3 controlleren på pc`n.
Håper du får en fin flytur
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Runking.
Titegn.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Runking.
Titegn.
Vis hele sitatet...
Offentlig, på et fly. God idé.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Runking.
Titegn.
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg endel rare reaksjoner hvis han starter å runke på flyet.
OMGPOP eller hva det heter. Sånn gjett hva de andre tegner spill... Ellers står jeg mer TM og Minecraft
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
OMGPOP er utvikleren av Draw Something.
Har du internett på flyet?
Last ned flysimulator, så leker du at det er du som flyr flyet! : )
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Last ned Emulator å spill Final Fantasy X, da har du spill for hele flyturen til OG tilbake igjenn..!
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd PS2 simulator før uten hell, kan du være en søtnos og linke til emulatoren og et FFX rom som funker?

Ellers foreslår jeg gameboyemulator, Visualboy, med Pokémon eller Zelda.
Din søken etter ett fantastisk spill som ikke trenger mus er herved over.

http://www.openttd.org/en/
Trådstarter
Er ikke internett på flyet tror jeg. Men vet det er strømuttak så Trackmania ble iallfall ett Hatt problemer med emulatorer :S
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Hvis du loader opp nettleseren på forhånd er det en del fete Flash spill du kan spille, som Bloons Tower Defence 3, 4 eller 5.
Jeg personlig har hatt det mye gøy med "Binding of Isaac" på flyet! Utrolig kult opplegg.
Eller "Jamestown" om du er glad i litt oldschool bullethell shooters!

God tur!
Anntar du har touchpaden og derfor har mus men ikke kan spille ting som FPS, men point and click burde gå fint. Anbefaler deg monkey island serien og det norske spillet "Den lengste reisen"
Sitat av senmord Vis innlegg
Last ned flysimulator, så leker du at det er du som flyr flyet! : )
Vis hele sitatet...
I lol'd.

men fra spøk til brannbil -


Laster du ned en emulator eller tre så har du et hav av spill du kan ta med. selv er jeg fan av å bruke PS3 kontroller på PC og spille PSX spill når jeg skal på turer som det. Er bare å ha kontrollen i håndbagasjen.
Lommetennis, hoho! Elasto mania er vel en klassisk tidsfordriver..
B.A.S.E. jumping
Det burde underholde deg ihvertfall i noen timer.

Her har du download link og last ned den som heter "DOWNLOAD BASE eXtreme edition 0.2 (~247MB)"
Sitat av maggii Vis innlegg
Hvis du har en PS3 controller, så kan du spille typiske konsoll spill på pc.. Som GTA Vice City / SA / IV. Eller bilspill osv.
Sett at du gidder å dra på en ps3 controller og en USB kabel. Synes selv det er mye bedre å spille spill med controller enn med laptop tastatur/mus. Alt fra FIFA til GTA-serien og L.A Noire, Mafia 2, Red Dead Redemption.

Hvis du vil, kan jeg guide deg til hvordan du setter opp ps3 controlleren på pc`n.
Håper du får en fin flytur
Vis hele sitatet...
xbox 360 eller modda xbox orginal funka heilt fint også Bilspel er vell det beste, bilspel blir også ganske betre med kontroll (xbox/ps). Minecraft eg også å ambefale! Kan jo også sjå film? Spesielt filmer med flykresj
Tony Hawk spillene.
Trine 2 og Limbo, de anbefales på det sterkeste. Trengs dog litt mus i Trine, men holder lenge om du har mousepad.
Tror faktisk du kan spelle det helt uten mus også! men usikker.
Mission Kellogg's! Du vet, det spillet man fikk med når man kjøpte cornflakes. Artig spill, og man trenger ingen mus.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kan tenke meg endel rare reaksjoner hvis han starter å runke på flyet.
Vis hele sitatet...
Hørt om toalett? Urutinerte folk altså
Sam & Max er en veldig fin pek og klikk actioneventyrpuzzle serie, absolutt verdt å sjekke ut.
Crusader Kings 2, Europa Universalis 3 og Hearts of Iron er alle ekstremt gode strategi spill som jeg anbefaler.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hvis du flyr med en venn kan dere jo spille bombe. Hele spillet går ut på å si ordet "bombe" annenhver gang og hver gang må du si det litt høyere enn forrige gang, den som gir seg først/blir overfalt taper.

Men hvis du har internett ligger det utrolig mange bra spill på kongregate.com som man ikke trenger mus på..!
Masse gode gamle DOS spill du kan spille i DosBox om du liker gamle spill. Duke Nukem 3D f.eks som var det første spillet jeg spilte på pc.
Er mange underholdende eldre spill som ikke krever så mye musarbeid;
Colonization
GTA 2
Worms Armageddon
Jones in the Fast Lane
RUSH og spesielt EDGE anbefales, som er på steam, de ligger sikkert på bukta og. Du styrer kubber, veldig kul design av banene og musikken, kun piltaster.
http://www.myabandonware.com/media/captures/W/wolfenstein-3d/wolfenstein-3d_2.gif
nuff said.
Doom 1 funker fint uten mus-------beste spillet ever
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Spiller COD og Rainbow Six og endel andre i sjangeren uten mus jeg, og banker driten av folk som spiller mot meg på LAN. ^^, , true shit

Sjølsagt bør det funke alltid best med en god og kompakt, trådløs mus! Men pleier å dra'n litt langt og si jeg, til de andre på et LAN, at datamus is for nubz. Pad rules..
Sist endret av aeon_illuminate; 15. mars 2012 kl. 01:07.
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Er mange underholdende eldre spill som ikke krever så mye musarbeid;
Colonization
GTA 2
Worms Armageddon
Jones in the Fast Lane
Vis hele sitatet...
Worms Armageddon, er jo bare fun fun fun!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Runking.
Titegn.
Vis hele sitatet...
I see what you did there
Hvorfor har ingen nevnt Keen? Nostalgia right there!
last ned project 64 emulator og super mario og se om du klarer og få alle 120 stjernene på fly turen frem og tilbake
pokemon på gameboy emulator ! bedre tidsfordriv finner du ikke
Elasto mania og need for speed most wanted !
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Minecraft!
Vis hele sitatet...
Funker fint uten mus det?