Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1186
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har drukket mer eller mindre sammenhengene de siste årene. Er veldig glad i rusen det gir meg, men; får veldig matlyst, og spiser meg rett og slett feit. Har utallige ganger forsøkt å begrense matinntaket, men når jeg har hellet nedpå en del så klarer ikke viljen å stå imot matsuget. Har forsøkt hasj noen ganger, men får ikke den samme rusen og får enda større matsug enn alkohol. Har vært borti beroligende ala Sobril og Valium, men dette er ikke noe som florerer i min omgangskrets, og er vanskelig å få på resept. Noen forslag til rusmidler som er lett tilgjengelige, og som ligner på alkoholrus?
Har ikke prøvd det selv, men ghb rusen skal visst ligne på alkoholrusen. Er vel lett å overdose på det stoffet hvis man ikke vet hva man gjør. Det er vel kanskje ikke det letteste å få tak i da? Amfetamin er vel ganske lett å finne, og rusen har noen likhetstrekk med alkohol, men jeg vil ikke anbefale det. Mye tyder på at amf kan være ganske så skadelig. Jeg ville holdt meg til alkohol hvis du liker rusen godt. Jeg synes ikke amf rusen er bra nok til å veie opp for alle ulempene.
Sist endret av neiass; 2. august 2018 kl. 22:50.
Nå skal jeg ikke anbefale noe rusmiddel, men hva med å heller ta tak i problemet ved rota, å ikke prøve å ruse det vekk? Det viktigste er ikke hvor mye du spiser, men hva. Du kan jo f.eks. kutte opp grønnsaker og lage dipp før du begynner å drikke. Jeg blir ikke akkurat stappmett av å gnaske grønnsaker mens jeg drikker, men det holder ihvertfall sultfølelsen unna. Det er også mye gode matretter der ute med lavt kaloriinnhold, og godt med næringsstoffer.
Lag sunn mat, så kan du spise med god samvittighet!
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med Marshmallows. Du kan mette deg på sunn mat mens du drikker alkohol. Nå vet ikke jeg hva du spiser, men hvis du på død og liv må knaske i deg godteri og junkfood når du drikker så må du styre deg selv.
https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=40021 , ether skal gi den samme rus som alkohol uten at du blir fyllesyk. Vet ikke om du kan få tak i ren ether men det du kan gjøre er å kjøpe en boks med startgass og sniffe det
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=40021 , ether skal gi den samme rus som alkohol uten at du blir fyllesyk. Vet ikke om du kan få tak i ren ether men det du kan gjøre er å kjøpe en boks med startgass og sniffe det
Vis hele sitatet...
Er du ravende gal?
Anbefaler du seriøst noen til å svi bort hjernen sin med løsemidler..?
Da er det helt alvorlig mye bedre å finne frem heroinsprøyta.
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Er du ravende gal?
Anbefaler du seriøst noen til å svi bort hjernen sin med løsemidler..?
Da er det helt alvorlig mye bedre å finne frem heroinsprøyta.
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler det ikke , men utifra det jeg har forska litt gir det liknende rus som alkohol , så svaret mitt er jo riktig på en måte da.
GHB/GBL er visstnok lik alkohol på noen måter, men kan også øke matlyst.