Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1358
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, nå har jeg bestilt meg litt opium som sikkert noen av dere kan påpeke hvorfra
Uansett!
Dere som er erfarne hvilket tips vil dere gi meg om dosering
Dette skal også være ganske bra opium!
real deal altså
først og fremst
Dosering
også hvordan skal jeg røyke den
og Hva kan jeg lage hjemme for og kanskje ikke røyke den men "Vape" den

også er dropping av opium helt ut av bildet?
har hørt om opium te osv men

Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg den på sølvpapir og varm med lighter under. Sug røyken som kommer med et sugerør eller lignende. Er litt tricky så forvent at du waster en del før du får hangen på det. Aldri hørt om noen som har vapet det.
R.i.p 23.04.2021
Vis det er den fra dnmn så anbefaler jeg og lage te av den . Begynn med 100mg opium 10-20% av den vil være morfin .det taes opp bedre oralt og du vil merke det bedre en og tulle med sølfolie.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ahaa og hvor lenge varer te og hvordan får jeg opiumen i te´n
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahaa og hvor lenge varer te og hvordan får jeg opiumen i te´n
Vis hele sitatet...
slipp klumpen i vann og la den løse seg opp=te

men bare form den til en pille og svelg den.
te kanskje kommer på litt raskere (snakk om minutter bare), men unødvendig mye styr for så å sitte drikke denne bitre teen..

for å si det simpelt ang varighet og dosering så bare se på Morphine eller en annen kilde på "oral dosing morphine", da dette er hovedsaklig det som funker i opiumen og det stoffet du skal tenke på når du tar opium, som kan ha mellom 5-20% morfin i seg (så 0.1g opium kan være mellom 5-20mg morfin).
Det er andre stoffer en morfin i opium som codein og det langtidsvirkende opiatet metadon er syntisert fra, som gjør opium litt anderledes en morfin alene. Jeg tror det gjerne varer litt lengre og gir en finere rus muligens. Jeg ville mye heller lagd te, hadde ikke turd å bare svelge en klump med liten overflate til kontakt med magesyren. Men det er bare noe jeg antar da. Jeg drakk opium te en gang for mange år siden, vet ikke hvor mye det var, men teen var dønn svart. Jeg ble god og stein på det husker jeg, og vi hørte på david bowie med en gammel hippie i oslo som fortalte alt fra gamledager og ville konserter med bowie og tina turner=)

s