Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2227
Jeg har den siste tida røyka hasj daglig, og hatt en del runder med høyere doser imovane/zopiclone.

Nå må jeg ta urinprøver to ganger i uka. De ser da hovedsakelig på bruken av cannabis. De har i alle fall ikke reagert på overforbruk av imovane. Tar da mellom 6-8stk 7.5mg. Beste rusen som finnes etter min mening

Har holdt meg unna hasj 3-uker nå. Siden jeg bare har resept på 1imovane pr dag må jeg spare opp, og nå som jeg ikke kan røyke mer så føles ikke dette nok. Blir da en Imovane-trip annenhver uke-ish.

Som sagt, så bryr de seg ikke hardt om utslag på Benzo, da jeg uansett får utslag på den. Skulle gjerne ha fått tak i benzo, men de jeg kjenner selger ikke piller

Er der noen snille sjeler der ute som kan komme med noen råd?

1) vet det aldri er 100% sikkert, men noen gode tips til hvordan å påvirke resultatet av rusprøve?

2) noe annet jeg kan ruse meg på i mellomtiden som ikke trenger å gi utslag? Muskat-nøtt og shit synes jeg virker kanskje litt vel som fjortisrus, men er skal være ærlig å si jeg har tenkt tanken.

3) Noen som har gode tips ang anskaffelse av piller? På nett f.eks?(selv om d risky)

Tar gjerne imot andre råd/erfaringer på hva som i det minste har hjulpet liitt på suget
Virker som det er hundrevis av andre som deg på freak for tiden. Sjekk ut noen av trådene deres.
Eneste rådet jeg kan gi som følge av erfaring er at pilleknasking fort stjeler flere år av livet ditt. I løpet av disse årene vil du forandre og ødelegge mange av forholdene du har med familiemedlemmer og venner den dag i dag.

Det er også fort gjort å få seg et ganske spicy rulleblad siden man får slike morsomme idéer når man har tatt to Rivotril, 1 blåvalium og noen øl.
Fort gjort å begynne å pushe piller og andre ting i denne tilstanden også, for du frykter ingenting. Verken snut eller andre. Konsekvenser ofrer man ikke en tanke.
Du bryr deg heller ikke om du må denge noen med hammer fordi vedkomne skylder deg 2000 kroner.
Du blir en kald, kynisk, dum og djevelsk type.
Dette gjelder folk som spiser mange ganger terapeutisk dose.

Anbefaler deg å bruke de neste årene på skole, jobb, pleie forholdene du har med andre mennesker. Spesielt det siste.
Det finnes så mange ting som er viktigere enn rus.

Benzo slår ut på urinprøve, og de fleste har lang halveringstid.
Om du skal ta UP to ganger i uka tror jeg ikke det finnes noe som helst rusmiddel du kan ta uten at det slår ut.
Sist endret av krystallkongen; 25. januar 2020 kl. 19:43.
Trådstarter
15 0
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Eneste rådet jeg kan gi som følge av erfaring er at pilleknasking fort stjeler flere år av livet ditt. I løpet av disse årene vil du forandre og ødelegge mange av forholdene du har med familiemedlemmer og venner den dag i dag.

Det er også fort gjort å få seg et ganske spicy rulleblad siden man får slike morsomme idéer når man har tatt to Rivotril, 1 blåvalium og noen øl.
Fort gjort å begynne å pushe piller og andre ting i denne tilstanden også, for du frykter ingenting. Verken snut eller andre. Konsekvenser ofrer man ikke en tanke.
Du bryr deg heller ikke om du må denge noen med hammer fordi vedkomne skylder deg 2000 kroner.
Du blir en kald, kynisk, dum og djevelsk type.
Dette gjelder folk som spiser mange ganger terapeutisk dose.

Anbefaler deg å bruke de neste årene på skole, jobb, pleie forholdene du har med andre mennesker. Spesielt det siste.
Det finnes så mange ting som er viktigere enn rus.


Benzo slår ut på urinprøve btw.
Om du skal ta to ganger i uka tror jeg ikke det finnes noe du kan ta uten at det slår ut.
Vis hele sitatet...
Skjønner hvor du vil hen, men er ikke ute etter noen pekefinger her
Når det gjelder benzo så står jeg på fast, så den får utslag uansett...men de sjekker ikke verdiene Ha en ellers fin kveld!
På laboratoriumsprøver sjekker de hvilket benzo du har utslag på. Dreit meg ut selv da jeg sto på Vival (Diazepam) og hadde spist Apodorm og Xanor.

Fikk en heftig skjennepreken av legen + trusler om å ta fra meg resepten på Vival.

Urinprøver hos legen blir vanligvis sendt til fürst, altså labprøver.

Får håpe du er heldigere
Sist endret av krystallkongen; 25. januar 2020 kl. 19:50.
Tror jeg ville foretrukket at ungen hadde tatt seg en joint i helga framfor å ruse seg på alt jævelskap som ikke slår ut på urinprøver. Prøv dialog og kompromiss kontra farlige rusmidler. Alt med måte. Til ditt spørsmål det minst farlige er Cubensis men anbefaler at du venter noen år og er forsiktig. Prøv heller å få litt adrenalinkick eller et ligg.
Be om å få kopi av resultatene på en urinprøve. Da kan du selv sjekke hvilke stoffer de tester deg for. Så kan du eventuelt bruke noe som ikke står der.
I tillegg tenker jeg du burde være klar over at hvis det er labtest, så står det mest sansynlig mengde av det de tester for også. Altså de kan dermed fint oppdage at du sparer opp immovanen din og tar mye i slengen..
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med Kratom?
GHB/GBL er veldig raskt ute. Alkohol. Heroin.

Utover det så er det å vanne ut prøvene en kunst som avhengig av typen urinprøve kan gjøre urinprøver negativ selv mens du er påvirket!

Det mange gjør feil er at de tror det er om å gjøre å drikke så mye som mulig over lengre tidsrom. Alt handler om den éne pissingen som faktisk gjelder, og du vil ikke være mer overhydrert enn hva du trenger for å vanne ut akkurat denne.

Begynn 2 timer ca før du skal pisse. Drikk 2L vann ca. Innen 45 minutters tid vil du måtte pisse. Hold til det er gått én time, piss så ut alt. Innen kort tid (20min ca ) vil du måtte pisse igjen. Dette er gullpisset. Gjør du det riktig vil du som regel ikke slå ut som abnormal. Du kan ta store mengder vitamin C for å fikse fargen.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor har kort halveringstid. Jeg kan ta et par stykker og pisse rent et par dager etterpå. Kjøp hjemmetester så du kan teste deg selv før du skal ta urinprøve. Husk at rivotril ikke slår ut som benzo på hjemmetester men de ser ofte etter rivotril på laboratorie. Rivotril har lang halveringstid. Halveringstiden på xanor er 12 timer . Men det er veldig avhengighetsskapende. Går selv på urinprøver og kan ikke gjøre meg avhengig på xanor men kan ta en til to ganger i uken.
Jeg tenker først på ghb/gbl, det blir du aldri tatt med, jeg har korka gbl hele natten og morgenen jeg pissa til lab test og ingen problem. Men spørs på om du får tak i det da. Jeg og liker imovane, hehe, elsker de. Tar en hver kveld og nyter det, og tre-fire ekstra hver tirsdag=) I morgen med andre ord. Det blir digg med en imo til frokost, og to til middag og to til kvelds i morgen.

s
▼ ... over en måned senere ... ▼
Eks sopp, syre og ghb slår ikke ut på urinprøve. Sånn av morsomme ting 3 ting som stikker ut med en gang Men alle bør leses nøye opp på før de evt prøves om du ikke har tidligere erfaring.