Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2691
viss jeg har en talerken og tuner, men uten kort. kan jeg da se gratiskanalene eller må jeg ha kort for og i d heletatt se noe??
Hva er gratiskanalene? NRK, TV2 + + ? Hvis det er det du mener så er svaret nei, Canal Digital har en pakke som heter Local, den er rikitg nok ikke veldig dyr, men koster penger i kortavgift.
men på f.eks dreamboks kan du se gratiskanaler etter som jeg har forstått.. sån alquida news og sånt
Da må du isåfall beskrive litt mer hva slags utstyr du har...
har en talerken med to hoder og lurer på om hva som kommer på tven viss du tar ut kortet i din random tuner... pleier d komme noe eller må du ha kort?
Det kommer vel helst: "Vennligst sett inn igjen ditt parabolkort" eller noe i den duren der.
Når du tar ut kortet blir TV-bildet ditt borte.
annen "billig" måte og se sattelittkanaler med talerkenen min??
Nope. April 2005 kom det nye kodesystemet. Ingen har knekt det ennå. (Hvor faen er DvdJon når man trengern!)
Søk på cardsharing =)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har en av de nye tunerne som _ikke_ krever kort for å se noe.
Allikevel, alt jeg får inn nå er canal motor, et par radiokanaler og masse østeuropeisk piss.
Er det noen satelitter som har noen greie gratiskanaler?
tyske viva er ganske bra til musikk, de er gratis
Nei, hadde den litt før :P
Er jo bare sånn wannabe MTV, dvs masse pop-dritt.
Kunne heller tenkt meg et alternativ til VH1 og VH1 Classic..
Selvsagt finnes det en hel masse gratis kanaler ennå. Skjønner ikke meg på dere som nekter for dette?
Peil antenna di inn på 13 eller 19 øst så finner du helt sikker en del gratis kanaler..
Hvilke kanaler er det å finne der?
Jeg hadde nemlig før en analog tuner som jeg hadde på 16(?) grader øst.
Alt jeg fikk inn der var masse tysk piss + CNN og bloomberg..
Ikke akkurat det jeg er interessert i å se på :P
for kanal lister med frekvenser www.lyngsat.com
▼ ... noen uker senere ... ▼
Selv bruker jeg ett DVB kort på PC`n med ProgDVB og S2Emu plugin, key fila er Softcam.key

Får inn BBC Prime, Canal+, Multivison og Taquilla (ca 20kanaler aka kiosk/pay kanaler) TPS (TV1000 lignende kanaler) Fox, sender gode serier som Family Guy, Simpsons, Futurama, Smallville, Lost, Host, CIA, 24, etc etc.. Døgnet rundt, har ikke samme sende plan som FOX i US

Alle kanalene er på Hotbirde 5E og Astra 19,2E. Det er også en del MTV kanaler også
Heisann

Vet du om noen tv oversikt på fox på 19.2? testet litt igår kveld, men epg'en var ikke helt oppdatert.

Skulle gjerne sett 24 runde 5, og ja, jeg vet det finnes på download her og der
men jeg vil se på tv jeg

mvh DrDoc
tv guide for digital+ på astra finnes her http://www.plus.es/codigo/revista/?item=278171
i pdf format
Hei

Takker meget for den linken! da fant jeg ut når 24 går på tv

mvh DrDoc