Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 613
hvordan restarter jeg en iphone 7..?¨altså samme som å hard resette den ? må jeg ha itunes å sånnt?
Slå den av og så på igjen. Den har vel en avpå-knapp?
Teknologi...

1. Press and hold the side button until the power-off slider appears.

2. Drag the slider, then wait 30 seconds for your device to turn off. If your device is frozen or unresponsive, force-restart your device.

3. To turn your device back on, press and hold the side button until you see the Apple logo.

Eller:

Tilbakestill iPhone-innstillinger til standard
Sist endret av Dough; 4 uker siden kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lol. Dere skjønner ikke hva TS spør om.

Her er guide til hard reset.

https://youtu.be/dMgkE5AUNhw?si=50zM1wQzoAuYnsY7
Sist endret av Astro Man; 4 uker siden kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Lol. Dere skjønner ikke hva TS spør om.

Her er guide til hard reset.

https://youtu.be/dMgkE5AUNhw?si=50zM1wQzoAuYnsY7
Vis hele sitatet...
Hvordan skal vi skjønne det når hin blander "starte den på nytt", "restarter", "hard resette" og Itunes oppi dette som tidligere var factory?

Ergo så trippelgarderte jeg med alle 3.
Er så glad jeg har Samwsung. Mye enklere og mindre problemer. Og ikke så mye sensur.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hvordan skal vi skjønne det når hin blander "starte den på nytt", "restarter", "hard resette" og Itunes oppi dette som tidligere var factory?

Ergo så trippelgarderte jeg med alle 3.
Vis hele sitatet...
Av alle de begrepene der så er hard reset trumfkort.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Av alle de begrepene der så er hard reset trumfkort.
Vis hele sitatet...
For å sitere deg selv: *LOL*

Til info så er Hard reset det produsenten selv kaller force restart. Se link i highlight over. Gratulerer med 3 minutters youtube-seanse + reklame for å trykke på to knapper.

Når dette forumet er kommet til den bunnlinja at man som google-assistent skal måtte ta tyn for det hvorpå det deles ut KP for å drite ut folk så tenker jeg det er på tide å legge opp, det første jeg skal jeg nu er inn å slå av KP på mine innstillinger.

****
Sitat av Dough Vis innlegg
For å sitere deg selv: *LOL*

Til info så er Hard reset det produsenten selv kaller force restart. Se link i highlight over. Gratulerer med 3 minutters youtube-seanse + reklame for å trykke på to knapper.

Når dette forumet er kommet til den bunnlinja at man som google-assistent skal måtte ta tyn for det hvorpå det deles ut KP for å drite ut folk så tenker jeg det er på tide å legge opp, det første jeg skal jeg nu er inn å slå av KP på mine innstillinger.

****
Vis hele sitatet...
Han sier "det samme som hard reset" og da tenker jeg det er det han lurer på uavhengig av hva han skrev først. Og jeg har ikke driti ut noen. Jeg bruker lol ganske harmløst og synonymt med et lite "hehe".

Ingen som har fått tyn her heller slik jeg ser det.
Hard reset angir vanligvis å tvinge en enhet til å restarte, når operativsystemet ikke vil. Som å bruke reset-knappen på en stasjonær PC eller holde inne et sett knapper på nyere smarttelefoner.

Hard reset, forkortelse for hardware reset er ikke det samme som å nullstille enheten til fabrikkinnstillinger.
Sist endret av fuzzy76; 4 uker siden kl. 13:42.