Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2419
Vet noen om man får kjøpt dirkeutstyr i oslo? I så fall, hvor?
Pro Tech AS
Vitaminvn. 11A
0485 Oslo

www.spyshop.no
Off-topic:
Frenor:
Har du sett rundt inne på spyshop sine sider, tipper at det er noen ikke har fulgt med i norsktimen sin her i gården...
Nei, ikke så veldig... Hvor er det jeg har driti meg ut nå?
Du har ikke dreti deg ut i det hele tatt, men det gjorde vondt i hele kroppen å lese rundt inne på spyshop sine sider. "Vann avstøtende" som et lite eksempel.

Hvor har edit-knappen havnet forresten?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
fjernes etter 60min mener jeg.
Sitat av Ast3rix
Du har ikke dreti deg ut i det hele tatt, men det gjorde vondt i hele kroppen å lese rundt inne på spyshop sine sider. "Vann avstøtende" som et lite eksempel.

Hvor har edit-knappen havnet forresten?
Vis hele sitatet...
Aha, er med nå
Du har jo f.eks "spion briller", "Hjerne ødelegger", "Lyd Helvete" og ikke minst "spion utstyr"
Kan man anmelde noen til Norsk Språkråd?
Sist endret av Frenor; 12. august 2006 kl. 02:40. Grunn: Glemte "Spion utstyr"
lær deg å bruke Bumpkey?
Joa, men måtte bare svare for ikke å virke helt dust. :P
Jeg forstår ikke hvordan denne kan slå feil: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=69285
Du kan lage nye etter eget behov, og hvordan du vil at de skal være.
Det er VELDIG billig.
De tåler mye også, og er veldig tynne.
Selv om du kanskje ikke skulle tro det, så blir de like gode (kanskje bedre) som de du kjøper.
Vil også nevne at jeg laget min aller først hook, og tension tool i dag, og klarte å dirke opp en liten hengelås uten noen problemer. (Selvfølgelig tok det litt tid å få den opp, men det var absolutt ingenting galt med dirketingene jeg brukte)
Jeg skreiv i topicet (tror jeg) at jeg var ufornøydd med at jeg ikke fikk plass i låsen til tingene jeg brukte, men det var fordi jeg forventer litt for mye.
Jeg laget litt mindre ende på hooken for at den skulle passe til hengelåsen uten problemer, og da gikk det helt fint.
Eneste jeg er litt sur for er fordi jeg ikke har hengt dem rundt en nøkkelring eller noe, fordi jeg mistet tension toolen ned i siden på en stol, til vanlig faller ting rett gjennom og ned på gulvet, men den er sporløst forsvunnet. (wtf?)
Sist endret av TanteSpiker; 12. august 2006 kl. 03:18.