Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1114
hei, jeg har tenkt å kjøpe PXS-14
noen som har erfaringer med dette settet?
lurer også på hva det koster i frakt etc.

på forhånd takk
det er vist fra usa så frakten kan bli ca. £ 10...
jeg kjøpte setter fra ForceTen, og betalte under 200.- totalt. Pakken ble sendt som brev, merket "Gift", så gutta der borte er greie de!
Sitat av M&G
jeg kjøpte setter fra ForceTen, og betalte under 200.- totalt. Pakken ble sendt som brev, merket "Gift", så gutta der borte er greie de!
Vis hele sitatet...
I den linken trådgiver gav, så koster settet ca 153 kr (om man spør om det, så kan det bli sendt i et brev).


Sitat av Minesweeper
det er vist fra usa så frakten kan bli ca. £ 10...
Vis hele sitatet...
Hvorfor oppgir du frakt fra USA i pund? USA oppererer med US dollar.
Det er et helt greit sett for prisen. Du kommer mest sannsynelig å bare bruke 3 av tingene i en god stund fremover, så hadde ikke skadet å kjøpt et enda mindre sett.
Bra pris på det settet, på www.spyshop.no koster det samme settet 1450kr (Som sikkert er veldig veldig dyrt)


Sorry jeg som blinksa, det var ikke helt samme sett.



Mvh
MagneTjau
Sist endret av BoinTjau; 3. august 2006 kl. 20:40.
Men du hadde rett. Det er veldig veldig dyrt...........
Bare følte for å påpeke at spyshop har et nokså likt (om ikke det samme) for 10 ganger prisen. (Seriøst, bare at spyshop.no har 3 mindre ting i settet)

Edit: La merke til at det nettop var nevnt, faen så dyrt det er på spyshop.no.
Sist endret av TanteSpiker; 7. august 2006 kl. 03:43.