Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2092
Jeg antar alle fra trondheim vet om heimevernets lager på lade. Der står det stablet haugevis av kontainere som er militærgrønn(området er gjerdet inn med piggjerde).
Så, har noen en anelse av hva som kan være i de? eller bør man selv prøve å komme seg inn i en kontainer? hvilket jeg ser på som litt av en utfordring siden det er heimevernet.
Tror jeg nesten kan garantere deg at det ikke finnes skytevåpen i de containerene hvis det er det du lurer på
ligger vel heller lite i de som i resten av landet.
alle "godsakene" er låst inne i hallene.

minner på om at du nå er butfucked siden det er folk på forumet som er med i HV å du nå har gjort deg bemerked med å hentyde at du skla bryte deg inn.

idiotien lenge leve
drQ
Egendefinert
Er ikke slike cantainere typisk til bruk som feks opphold/kontorer andre steder?
Containerne inneholder sjelden noe spesielt. Piggtrådgjerdet er der fordi det er HV sin eiendom.
Sitat av drQ
Er ikke slike cantainere typisk til bruk som feks opphold/kontorer andre steder?
Vis hele sitatet...
er en annen type kontainere det.
dette er vel snakk om vanlige grønne lagrings kontainere.
ikke CO plass kontainere
Jeg gjetter grønne aliens fra Neptun!
Trådstarter
38 1
Sitat av Psych|Com
ligger vel heller lite i de som i resten av landet.
alle "godsakene" er låst inne i hallene.

minner på om at du nå er butfucked siden det er folk på forumet som er med i HV å du nå har gjort deg bemerked med å hentyde at du skla bryte deg inn.

idiotien lenge leve
Vis hele sitatet...
freedom of speech :P ?
jeg sa ikke noe om å gå inn selv her nei:P jeg bare lurer på hva som kan være i de. Det virker veldig sikkert dette området, så jeg tenkte at noe med en viss verdi må det være.
Etter det du akkurat skreiv syns nå jeg det hørtes ut som du vil inn i de..
Alt av våpen og sambandsutstyr er innelåst (i haller og kjellere).

Det eneste som er der inne er sikkert ting som ikke kan bli fuktskadet..
Jeg tipper de er fylt med sandsekker og skyteblinker.
drQ
Egendefinert
Sitat av Psych|Com
er en annen type kontainere det.
dette er vel snakk om vanlige grønne lagrings kontainere.
ikke CO plass kontainere
Vis hele sitatet...
Enda kjedeligere altså...
Trådstarter
38 1
Sitat av hedning*
Etter det du akkurat skreiv syns nå jeg det hørtes ut som du vil inn i de..
Vis hele sitatet...
Joda...er vel litt nysgjerrig i å se...Men hadde det vært våpen eller noe sånt trur jeg nok det ville vært låst inne litt bedre. Så gidder rett og slett ikke prøve engang. Kamera, gittergjerde, slå i stykker låser osv. Det blir litt i største laget for en som meg...
Slike kontaeinere er brukt som lagringsplass for diverse uinteresangt utstyr. Uinteresangt for sivile personer. Stort sett er det som sakt tidligere skyte-skiver, stativ til skivene å slike ting. Det er ikke noe problem å ta seg inn i de. Vanligvis bare å løfte på ett håndtak, eventuelt bryte av en hengelås først. Men det er mest sannsynlig ikke bryet verdt ettersom det bare er papp å treverk i disse =) (Har vert inne i en del sånne før)
Mnja... Vær ikke så sikker på at det ikke er noe spennendes der inne. Jeg har selv brutt meg inn i en slik container stappet med AG-3. Fikk med meg 6 stk

Må få si at jeg holdt på å bli tatt for det var 4 MP som løp etter meg og ropte "STOPP ellers skyter vi!!"... og det gjorde dem også, takker Gud for at jeg ikke ble truffet.

Konklusjon: IKKE "kødd" med millitæret.. Uansett!
Sist endret av Nicklas; 13. juli 2006 kl. 17:47.
Sitat av Nicklas
Mnja... Vær ikke så sikker på at det ikke er noe spennendes der inne. Jeg har selv brutt meg inn i en slik container stappet med AG-3. Fikk med meg 6 stk

Må få si at jeg holdt på å bli tatt for det var 4 MP som løp etter meg og ropte "STOPP ellers skyter vi!!"... og det gjorde dem også, takker Gud for at jeg ikke ble truffet.

Konklusjon: IKKE "kødd" med millitæret.. Uansett!
Vis hele sitatet...

Jeg tar dette med en stor klype salt..

Hadde du turt å gjøre noe slikt med 4 MP rundt deg? - kanskje
Hadde du klart å løpe fort med SEKS stk. AG3? - nei
Sjansen for at det var AG3 i slike containere ute? - liten
Hadde militærpolitet bommet om de var fire stk og skøyt etter deg? - neppe (tviler på de hadde skutt i det hele tatt).
det er sikkert ikke en dritt i de du skjøner jeg har vært borti noe lignende
Sitat av Nicklas
Mnja... Vær ikke så sikker på at det ikke er noe spennendes der inne. Jeg har selv brutt meg inn i en slik container stappet med AG-3. Fikk med meg 6 stk

Må få si at jeg holdt på å bli tatt for det var 4 MP som løp etter meg og ropte "STOPP ellers skyter vi!!"... og det gjorde dem også, takker Gud for at jeg ikke ble truffet.

Konklusjon: IKKE "kødd" med millitæret.. Uansett!
Vis hele sitatet...

du er nå meg en liten unge.

1. du hadde vært i avisen før du hadde kunne sagt løgner.
2. alle våpen er låst inn i kasuner. ALDRI kontainere.
3. du springer ALDRI fra 4 mp med 6 ag som nevnt tidligere.
4. skyter de så skyter de i lufta ikke mot deg...
5. det hadde vært folk etter deg. det er ikke noe spill hvor folk står dumme å ser etter deg på basen mens du springer videre..
6. forbanna unge lær deg å lyge så folk tror deg i det minste

edit:
7. det er i tillegg somregel garnisons komp som vokter lagrene. ikke MP.
Sist endret av Psych|Com; 13. juli 2006 kl. 18:51.
Jeg er selv med i HVU å VET at det ikke er oppbevart våpen i slike. Og en AG-3 veier 4,7 kg. 6 slike vil da selvfølgelig veie 28,2 kg. Ingen klarer å løpe fra 4 MP med 28,2 kg. MP'er er ikke late sofagriser.