Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1476
når jeg hører på politi stream via winampen, så får jeg opp nå beskjeden "timed out"
hva betyr dette?

jeg kunne høre på i går kveld, uten problemer. vil dette si at streamen er nede, eller må jeg bare vente?

sorry for så dumt spørsmål, men jeg er ikke så utrolig ekspert på dette.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
at du timer out betyr vel kort og godt at du mister kontakten med stream hosten. serveren har vel gått ned kan jeg tenke meg.
kenny's Avatar
Trådstarter
så da må jeg finne en ny frekwvens, eller stream for å få hørt da?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
eller vente og sjå om serveren kjem opp igjen, ja.
kenny's Avatar
Trådstarter
hmm.. jaja. får vente litt da,, fant en stream som funker, men de snakker bare piss der, i går hørte jeg alt mulig kult, taggere, overdoser, ranere, og feilparkerte kranbiler.
nå snakker de bare i koder, og nevner ikke noe om aktiviteten, ellers sa han ene at han skulle ta seg noe mat, og han andre sa "bon appetitte" men ikke noe action enda...
er det så fint vær at de krimminelle i oslo har tatt sommerferie?
Fant ut at den du postet tidligere også var Oslo. Snakk om en kar som urinerte i en forhage på Frogner ;p
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er heldigvis straffbart å gjenfortelle det du hører. Ikkje er det så veldig interessant å vite kva som går over politiradio uansett, så eg foreslår at den delen av emnet blir liggande.
Sitat av kenny
men utrolig hvor mye disse folka spiser, hører heletiden at dem sier "da drar jeg og tar meg noe mat."
lurer på hvor norsk snut drar og spiser.. 7/11?
Vis hele sitatet...
Det er ganske mange politifolk - hvor kun et fåtall kan ha lunch samtidig. Derfor spiser de "hele tiden".

Er forøvrig ulovlig å lytte på politiradioen - ikke å eie en radio.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Tenker du har fått svar på emnet nå.