Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1561
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks

Jeg går på 150 mg efexor og klarte og glemme å ta de i
3-4 dager. Jeg føler meg helt jævlig. Jeg har tatt dosen min nå, men vet noen hvor lang tid jeg må regne med før jeg blir «normal» igjen? Kjenner det spesielt i hodet og brain-zapz....
Kommer det til og ta timer eller dager?
Noen dager, så normaliserer det seg!
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker får svar

I dag har det vært helt forferdelig. Kommer jeg til å merke noen bedring i løpet av kvelden nå som jeg har fått tatt dosen min igjen? Tenker ikke på den antidepressive effekten men at det får bort seponeringssymptomene?
Kan oppleve at det blir bedre, men meningen ed slike medisiner er at du skal oppnå ett jevnt nivå av virkestoff i blodet. Det er derfor man må følge doseringen.

Glemte selv noe så kjedelig som blodtrykksmedosiner i sommer, gikk greit en liten stund, men gikk på en kraftig smell. Brainzaps og galopperende blodtrykk.

Tok meg tre uker og få orden på det igjen n. Lærte da...
har det 9 mnd etter jeg sluttet på cymbalta etter 1 mnd bruk, samme type som effexor. snri
Brukte det bare en kort stund for hjelp til å redusere på Sobril.Fikk bivirkninger som voldsom svette.Det gikk ganske lang tid etterpå der jeg følte støt gjennom kroppen.Måtte få snakke med farmasøyt om problemet.Etter den tid rundt 2005 har jeg ikke brukt denne gruppe medisin.Har brukt en del Sarotex i smertebehandling.Den var lett å kutte ut.
Det er individuelt, og kommer an på hvor lenge du har gått på det, samt dose. Jeg sluttet på efexor for 4-5 år siden. Da hadde jeg brukt de i 2 år, 150 mg daglig, og ssri 6-7 år sammenhengende før det. Jeg valgte å bråseponere de fremfor å trappe ned. Hadde seponeringssymptomer i en måneds tid. Opplevde mye søvnparalyse og rare drømmer i denne perioden. Hadde et panikkanfall i forbindelse med søvnparalyse. Husker ikke at jeg opplevde noen støt i kroppen eller lysglimt som andre beskriver.